Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Jan De Smedt als sponsor

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Jan De Smedt als sponsor

    Het is normaal denk ik dat ik hier iets meer over wil weten.



    Wie weet meer over de sponsor van renner Fr. Van Ighem namelijk Jan De Smedt?


    Jan De Smet
    Toegevoegde bestanden

    #2
    Even intekenen op deze discussie...

    Opmerking


      #3
      Zou het om deze kunstschilder kunnen gaan? Misschien had hij een galerij waar hij zijn kunstwerken te koop aanbod? De tijdsperiode zit wel juist denk ik.

      Kristof

      Opmerking


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Flupke Bericht weergeven
        Zou het om deze kunstschilder kunnen gaan? Misschien had hij een galerij waar hij zijn kunstwerken te koop aanbod? De tijdsperiode zit wel juist denk ik.

        Kristof
        Ik twijfel toch Kristof. Vooreerst was hij toen nog heel jong (de foto is van tweede helft jaren dertig) en het lijkt ook niet echt overeen te stemmen met wat in zijn biografie onder je link staat (huiselijk, geen tafelspringer). Het kan natuurlijk, maar lijkt me onwaarschijnlijk.
        Patrick

        Opmerking


          #5
          Toen Frans Van Ighem bij de profs reed was de kunstschilder voor in de dertig. Ook ligt Tisselt niet zo ver van Mechelen af, zodat ik de mogelijkheid, dat hij het is, bepaald niet uitsluit.

          Opmerking


            #6
            Een renner die wordt gesponsord door een kunstschilder. Zou dat een unicum zijn? (M.a.w. kent iemand nog voorbeelden?)

            Opmerking


              #7
              Was in die periode niet enkel reclame van een fietsconstructeur toegelaten?

              Opmerking


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door macces Bericht weergeven
                Was in die periode niet enkel reclame van een fietsconstructeur toegelaten?
                In principe wel, ja, als je ten minste onderdelen mee in rekening brengt (kettingen, banden, derailleurs, etc). Dus ik denk dat dit een verkeerde piste is.

                Het was natuurlijk wel toegelaten publiciteit en publiciteitsfoto's voor andere sponsoren te maken, enkel niet in wedstrijden, dus theoretisch kan het nog altijd, maar ik geloof het echt niet, zeker na het lezen van de biografie van die kunstenaar.
                Patrick

                Opmerking


                  #9
                  Ik herken truidesign van SAFE uit Mechelen, DS kan/zal een lokale verdeler zijn.

                  Opmerking


                    #10
                    volgens mij zoals meestal de plaatselijke fietsenmaker

                    Opmerking

                    Bezig...
                    X