Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Frenzelit-MAB(-Märki-Möbel)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Frenzelit-MAB(-Märki-Möbel)

    Wie kan er iets meer ertellen over de ploeg Frenzelit-MAB(-Märki-Möbel) uit 1981.

    Ik heb foto's van Burghold en Daniel Müller in Frenzelit-MAB-trui en van Salm in Frenzelit-MAB-Märki-Möbel-trui.

    #2
    Jan.

    Kun je een scan voorbeeld hier zetten voor herkenning !!!

    Dank alvast
    Heb je info over publiciteitsmateriaal van de ploegen deel die met je medeverzamelaars, hier op WA of stuur ze naar : wielervelo@hotmail.com

    Opmerking


      #3
      Hier Müller en Salm
      Toegevoegde bestanden

      Opmerking


        #4
        1981:


        FRENZELIT-MAB had deze 2 renners:

        BURGHOLD Andreas
        MÜLLER Daniel


        MÄRKI MÖBEL-FRENZELIT-MAB met deze renner:

        SALM Roland (soms)

        Opmerking


          #5
          O.K. Willem. Maar hoe bekijken we dat. Onderstel dat de 3 renners samen aan de start stonden van een wedstrijd. Wedren zij dan aanzien als leden van 1 ploeg? Of eerder als 3 individuelen.
          Het design van de trui laat vermoeden dat ze alle drie tot 1 ploeg behoorden en dat salm een extra (persoonlijke) sponsor meegebracht had.

          Opmerking


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Jan De Smet Bericht weergeven
            O.K. Willem. Maar hoe bekijken we dat. Onderstel dat de 3 renners samen aan de start stonden van een wedstrijd. Wedren zij dan aanzien als leden van 1 ploeg? Of eerder als 3 individuelen.
            Het design van de trui laat vermoeden dat ze alle drie tot 1 ploeg behoorden en dat salm een extra (persoonlijke) sponsor meegebracht had.

            Is de foto van Burghold ook in deze trui?
            Salm en Muller reden namelijk voor SEM in 1981 en dit lijkt me de SEM trui maar dan met een andere sponsor erop.
            Het zijn Individuelen lijkt me die misschien samen in bepaalde Zwitserse koersen reden.

            Opmerking


              #7
              Burghold zelfde trui als Müller. En idd er is een gelijkenis met SEM.

              Vervelend voor mijn foto-klassement

              Opmerking

              Bezig...
              X