Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

1985 Verandalux

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    1985 Verandalux

    Beste mensen,

    Van de Verandaluxploeg uit 1985 heb ik 16 kaarten. Op de onderstaande foto van de ploegpresentatie staan er echter 17.

    Ik heb de volgende 16 kaarten:
    BOGAERT Jan
    BOLTEN Uwe (Dui)
    DE BEULE Etienne
    DE LATHOUWER Johan
    DEMOL Dirk
    DEXTERS Rudy
    GROOTJANS Marc
    JACOBS Jos
    KUIPER Hennie(Hol)
    LUYTEN Louis
    VAN CAMP Jan
    VAN HOUWELINGEN Adrie (Hol)
    VAN HOUWELINGEN Jan (Hol)
    VAN VLIET Teun (Hol)
    VERLINDEN Gery
    WELLENS Leo

    Volgens MdC reden dat jaar ook nog in de ploeg:
    KNOCKAERT Gino
    JAKOBS Gert (Hol)
    GEUENS Bruno

    Echter gelet op het feit dat er op de ploegenfoto slechts 17 renners staan afgebeeld en dus niet 20 ga ik er van uit dat van deze drie er nog slechts een kaart is die in mijn verzameling ontbreekt. Welke?

    Volgens mij is dit de man die links op de foto is afgebeeld achter Jan Bogaert.
    Wie kan mij bevestigen dat er inderdaad alleen van deze renner nog een kaart is en van de andere twee niet. Wellicht zijn deze pas in de loop van het jaar aan de ploeg toegevoegd of iets dergelijks.

    Gr. PP
    Toegevoegde bestanden

    #2
    Je mist de kaart Van Gino Knockaert. Ze bestaat, ik heb ze nl.



    Jan

    Opmerking


      #3
      Ger Jakobs werd prof in 04/1985 en Bruno Geuens op 18/6/85.

      Dus in totaal 19 renners dat jaar.

      Opmerking


        #4
        20 toch, de 16 die ik noemde plus Jacobs, Knockaert en Geuens.
        Is er trouwens een site Jan waar je van alle renners de exacte datum kunt achterhalen wanneer ze voor een ploeg zijn gaan rijden? Dan is het ook gemakkelijker te plaatsen waarom er bijv. geen kaart is in een bepaald jaar.

        GrPP

        Opmerking


          #5
          Je hebt gelijk Jan, stom!

          Opmerking


            #6
            Wie heeft er van Knockaert toevallig een scan voorhanden?

            Opmerking


              #7
              Of er een site is met de exacte datum weet ik niet. Een scan kan ik je bezorgen.
              Toegevoegde bestanden

              Opmerking


                #8
                Bedankt. Ik zou de naam die bij de renner hebben bedacht. Volgens mijn informatie is de man ook maar 2 jaar prof geweest en al na 1985 gestopt. Beste klassering: 3e plaats in een criterium in Aalter.

                Opmerking


                  #9
                  Idd in 1986 werd hij weer amateur.

                  Opmerking


                    #10


                    Heb je info over publiciteitsmateriaal van de ploegen deel die met je medeverzamelaars, hier op WA of stuur ze naar : wielervelo@hotmail.com

                    Opmerking


                      #11


                      Heb je info over publiciteitsmateriaal van de ploegen deel die met je medeverzamelaars, hier op WA of stuur ze naar : wielervelo@hotmail.com

                      Opmerking


                        #12


                        Heb je info over publiciteitsmateriaal van de ploegen deel die met je medeverzamelaars, hier op WA of stuur ze naar : wielervelo@hotmail.com

                        Opmerking


                          #13


                          Heb je info over publiciteitsmateriaal van de ploegen deel die met je medeverzamelaars, hier op WA of stuur ze naar : wielervelo@hotmail.com

                          Opmerking


                            #14
                            Heb je info over publiciteitsmateriaal van de ploegen deel die met je medeverzamelaars, hier op WA of stuur ze naar : wielervelo@hotmail.com

                            Opmerking

                            Bezig...
                            X