Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

beurs herentals 2 februari 2019

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    beurs herentals 2 februari 2019

    De wielerbeurs in Herentals, gepland op 2 februari 2019, zal ook nu weer niet doorgaan om dezelfde reden als voor deze in november: een nieuwe reglementering omtrent het gebruik van de gaanderij die de organisatoren niet kunnen naleven. Ik vrees dat dit het einde van de beurzen in Herentals betekent!

    #2
    Dit is echt een triest bericht. Zomaar 2 beurzen ter ziele vanwege een ambtelijke verordening.

    Opmerking


      #3
      Beurs in herentals

      Ik weet winkels zijn waar ze ook glas is. En de mensen hangen er voor. In herentals kan je dat niet de verkopers staan daar.
      Ik denk dat er wat anders achter zit.

      Opmerking


        #4
        Wat is juist het probleem in Herentals?

        Er gaat nu al enkele jaren in oktober een retro fietsbeurs door, dat kan dan wel?

        Opmerking


          #5
          Ik begrijp dat ook niet. Volgens de organisatoren van de wielerruilbeurs dienen de sportmatten die zich sinds vorig jaar op de vloer van de gaanderij bevinden gereinigd te worden na de beurs. Blijkbaar kunnen zij hier niet aan voldoen. Heeft het te maken met arbeid of financiën ? Anderzijds blijkt de retro-fietsbeurs georganiseerd door Paul Herrygers, en die heeft misschien aangaande zijn status een voetje voor ?

          Opmerking


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door hans Bericht weergeven
            Ik begrijp dat ook niet. Volgens de organisatoren van de wielerruilbeurs dienen de sportmatten die zich sinds vorig jaar op de vloer van de gaanderij bevinden gereinigd te worden na de beurs. Blijkbaar kunnen zij hier niet aan voldoen. Heeft het te maken met arbeid of financiën ? Anderzijds blijkt de retro-fietsbeurs georganiseerd door Paul Herrygers, en die heeft misschien aangaande zijn status een voetje voor ?
            Of dat laatste er iets mee te zien heeft kan ik niet bevestigen.

            Wel is het zo dat er dit haar met planken gewerkt werd om de tafels van standhouders op te zetten, en afwerkmateriaal om de matten te beschermen.
            Toegevoegde bestanden

            Opmerking


              #7
              De beurs gaat in ieder geval definitief niet door. Ludo Geenen heeft mij dit bevestigd.

              Opmerking


                #8
                Dit weekend naar Wanze geweest.

                Viel me enorm op hoe het voor sommige mensen echt voor het geld te doen is ipv de hobby. Als je miroir du cyclisme verkoopt tot 10€ per stuk (jaren 80 en 90) omdat er Tour de France op de cover staat, dan weet je het wel.

                Was daar bovendien letterlijk 2 seconden te laat voor een Tour tijdritpak uit 85-86 met de Banania logos. Ik was net binnen en mijn dag was al om zeep.

                Opmerking


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Remedy Bericht weergeven
                  Dit weekend naar Wanze geweest.

                  Viel me enorm op hoe het voor sommige mensen echt voor het geld te doen is ipv de hobby. Als je miroir du cyclisme verkoopt tot 10€ per stuk (jaren 80 en 90) omdat er Tour de France op de cover staat, dan weet je het wel.

                  Was daar bovendien letterlijk 2 seconden te laat voor een Tour tijdritpak uit 85-86 met de Banania logos. Ik was net binnen en mijn dag was al om zeep.
                  Het blijft toch vooral een kwestie van vraag en aanbod. De verkoper van de Miroirs zal er waarschijnlijk niet veel hebben verkocht. En een beginnend verzamelaar zal er later achter komen dat 10 euro wat teveel is. Hij zal de bladen elders gaan kopen. De verkoper heeft er dus denk ik zichzelf mee...
                  En voor moeilijke Miroirs (zijn die er?) zal een bedrag van 10 euro misschien niet zoveel...

                  Opmerking

                  Bezig...
                  X