Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Grote Wielerquiz te Averbode

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Grote Wielerquiz te Averbode

    Beste Wielerquizers

    Op vrijdag 21 mei 2010 zal in een feesttent op het Sint Jansplein te Averbode een wielerquiz doorgaan voor ploegen van 4 personen. Aan deze quiz zullen ongelooflijke prijzen verbonden zijn. Presentatie Carl Berteele.

    Inschrijven kan vanaf 1 maart in Café Roxy Westelsebaan 164 te Averbode. Voor meer info bel naar Timmy Swinnen 0498/597338 of mail timmyswinnen@yahoo.com of neem contact met onze vriend Jos Van Gelder.

    Probeer dus quizvrienden te vinden om een sterke ploeg te vormen.
    Jozef Hamels
    Moderator
    Laatst bewerkt door Jozef Hamels; 01.03.2010, 18:25.

    #2
    Voor alle duidelijkheid neem ik deel aan de kwis en is de organisatie volledig in handen van Timmy Swinnen en vrienden. Maar ploegen die inlichtingen willen over hoe het er toegaat op een wielerkwis , de weg naar de kwis in Averbode of nog voor andere zaken kunnen bij mij inlichtingen inwinnen. Misschien zijn er ook nog mensen die iemand zoeken om hun ploeg te vervolledigen en daar kan ik misschien nog iemand in beeld brengen.
    Maar natuurlijk kan u voor inlichtingen het best terecht bij Timmy Swinnen en vrienden. Zij zijn de inrichters die met hart en ziel achter deze wielerkwis staan en er ongetwijfeld een mooie avond van zullen maken voor wielerliefhebbers. Ik zie er in elk geval met spanning naar uit.

    Opmerking


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door andreas Bericht weergeven
      Voor alle duidelijkheid neem ik deel aan de kwis en is de organisatie volledig in handen van Timmy Swinnen en vrienden. Maar ploegen die inlichtingen willen over hoe het er toegaat op een wielerkwis , de weg naar de kwis in Averbode of nog voor andere zaken kunnen bij mij inlichtingen inwinnen. Misschien zijn er ook nog mensen die iemand zoeken om hun ploeg te vervolledigen en daar kan ik misschien nog iemand in beeld brengen.
      Maar natuurlijk kan u voor inlichtingen het best terecht bij Timmy Swinnen en vrienden. Zij zijn de inrichters die met hart en ziel achter deze wielerkwis staan en er ongetwijfeld een mooie avond van zullen maken voor wielerliefhebbers. Ik zie er in elk geval met spanning naar uit.
      ik zou ook enventueel willen mee doen met een jonge ploeg

      Opmerking


        #4
        op de wielerkwis van Evergem (ploegen van 2 personen) waren meerdere deelnemers op zoek naar ploegmaats voor Averbode (4 personen). Wielerarchieven is mijns inziens een ideale plaats om u kenbaar te maken. Geinteresseerden kunnen uw ploeg dan misschien vervolledigen.
        Groeten

        Opmerking

        Bezig...
        X