Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Discussie 2 Joris Jacobs Van stakkers tot Afgoden – De wielersport sinds 1950

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Discussie 2 Joris Jacobs Van stakkers tot Afgoden – De wielersport sinds 1950

    P43: ‘… bij mijn weten heeft Roger De Vlaeminck in dat gezelschap (onafhankelijken) één koers gereden.

    De onafhankelijkencategorie hield toch op te bestaan in 1966 (De Vlaeminck is van 1947 en was dus in 1965, laatste jaar onafhankelijken, 18 jaar). Het zou nipt gekund hebben denk ik. Maar klopt het?

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Jan De Smet Bericht weergeven
    P43: ‘… bij mijn weten heeft Roger De Vlaeminck in dat gezelschap (onafhankelijken) één koers gereden.

    De onafhankelijkencategorie hield toch op te bestaan in 1966 (De Vlaeminck is van 1947 en was dus in 1965, laatste jaar onafhankelijken, 18 jaar). Het zou nipt gekund hebben denk ik. Maar klopt het?
    Opnieuw zeer ongeloofwaardig. Roger is niet terug te vinden in de zege lijsten 1965 van Velo, zomin als liefhebber (dus minder dan 3 zeges) als bij de indés (dus geen enkele zege). Eric had ik nog kunnen geloven, maar ok hem vind ik niet terug.
    Patrick

    Opmerking


      #3
      in 66 waren er al geen onafhankelijken meer.

      Opmerking


        #4
        Ik schreef: De Vlaeminck is van 1947 en was dus in 1965, laatste jaar onafhankelijken, 18 jaar.

        Opmerking


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door vanwinjp Bericht weergeven
          in 66 waren er al geen onafhankelijken meer.
          Ik had het over de zegelijsten van 1965.
          Patrick

          Opmerking

          Bezig...
          X