Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Forum bijgewerkt en verhuisd

Samenvouwen
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

8 maart
    • De vertaling naar Nederlands is volledig afgewerkt. Moest je toch nog delen vinden die niet vertaald blijken te zijn, dan mag je me dat altijd laten weten in de Feedback discussie. Onderaan de pagina staan nu ook aankomende gebeurtenissen maar een deel daarvan in het Nederlands ziet er niet goed uit, zoals de datum en de knop waar ik blijkbaar geen vertaling voor kan doen.
    • Een aantal wielerbeurzen werden toegevoegd aan de kalender, zie daarvoor ook dit bericht hoe je dit zelf kan doen voor andere gebeurtenissen die interessant kunnen zijn voor wielerverzamelaars.
    • Er werden ook twee andere officiële talen toegevoegd namelijk Duits en Spaans, en de Franse taal werd bijgewerkt met de officiële versie. Zie ook dit nieuwsbericht.

En zoals altijd is er de Feedback discussie waar je al je opmerkingen, problemen en vragen kan stellen.
    Laatst bewerkt door Stefaan; 19.03.2022, 11:58.
    Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

Opmerking

12 maart
      • Het forum was even offline vandaag voor een update van de database, en dat had een héél goeie reden. Er was namelijk een probleem dat een aantal berichten gewoon als leeg werden getoond op het forum, hoewel de data wel gewoon in de database zat. Daar liep ik reeds een week over te tobben hoe dit kon opgelost worden. Zonder technisch te worden, heeft een update van de database het probleem verholpen, en alle berichten zouden nu getoond moeten worden ... oef.
      • eerder deze week werd voor ongelezen discussies het tekstje 'Ongelezen' toegevoegd omdat vet voor ongelezen discussies misschien niet altijd duidelijk is. ongelezen.png
      • Er werd een nieuwe stijl toegevoegd wat berichten kan tonen in een groter lettercorps dan de standaard stijl. Zie hiervoor dit bericht hoe dit eruit ziet als je de nieuwe stijl selecteert.
      • Voor gebruikers welke niet ingelogd zijn is het niet altijd duidelijk waar ze kunnen inloggen want de link rechts boven is niet echt groot. Daarom op de hoofdpagina een login gedeelte geplaatst voor niet ingelogde gebruikers. Login op hoofdpagina.png

Natuurlijk is er nog altijd de Feedback discussie waar je al je opmerkingen, problemen en vragen kan stellen.

Opmerking

30 april
        • Kleine aanpassing gedaan op de hoofdpagina in de lijsten die rechts getoond worden. Bovenaan staat nu "Laatste reacties" wat nieuw is en in principe alle recente reacties op discussies zal tonen en daaronder "Laatst geplaatst" wat reeds bestond en de nieuw aangemaakte discussies toont. "Trending" heb ik verwijderd omdat dit naar mijn mening weinig tot geen toegevoegde waarde heeft voor het forum.

En zoals altijd is er de Feedback discussie waar je al je opmerkingen, problemen en vragen kan stellen.

Opmerking

Bezig...
        X