Dacht ik ook allemaal, maar blijkbaar blijven zelfs erfgenamen eigenaar.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Archief Franstalige kranten Belgie
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan De Smet Bericht weergevenIk denk dat journalisten hun rechten afstaan aan de krant waar ze voor werken. Ik denk zelfs dat dat ook voor de foto's geldt die krantenfotografen nemen.Patrick
Opmerking
Oorspronkelijk geplaatst door vanwinjp Bericht weergevenDacht ik ook allemaal, maar blijkbaar blijven zelfs erfgenamen eigenaar.Patrick
Opmerking
Hoe waren vele van die journalisten en fotografen verbonden aan de krant vraag ik me nu plots ook af? Waren die in vaste dienst of half of hadden sommigen een zelfstandig statuut of whatever als contractuele regeling. Misschien is onderscheid tussen wat kranten met hun teksten mogen doen, daaraan gelinkt?
Ik denk maar hardop na ...
Opmerking
Oorspronkelijk geplaatst door vanwinjp Bericht weergevenHoe waren vele van die journalisten en fotografen verbonden aan de krant vraag ik me nu plots ook af? Waren die in vaste dienst of half of hadden sommigen een zelfstandig statuut of whatever als contractuele regeling. Misschien is onderscheid tussen wat kranten met hun teksten mogen doen, daaraan gelinkt?
Ik denk maar hardop na ...Patrick
Opmerking
© 2003-2022, WielerArchievenMogelijk gemaakt door vBulletin® Versie 5.6.6
Copyright © 2023 MH Sub I, LLC dba vBulletin. Alle rechten voorbehouden.Alle tijden zijn GMT+1. Deze pagina is gegenereerd om 17:49.Bezig...X
Opmerking