Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wat heb je zopas gekocht/ontvangen?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

Wat heb je zopas gekocht/ontvangen?

Omdat ik op andere niet wielrennen gerelateerde forums, ja die zijn er ook 😉, een dergelijk onderwerp zie voorbij komen, heb ik het hier ook maar aangemaakt.

Dus een onderwerp waar je een foto kan plaatsen wat je aangekocht of ontvangen hebt. Aangezien het in de baggerbox staat, hoeft het niet gerelateerd te zijn aan het verzamelen, en kan eigenlijk beetje over van alles en nog wat gaan, buiten de dagelijkse dingen dan want een foto van een brood iedere dag hoeft nu ook weer niet 🙂

Dus ik trap maar af. Deze driedelige Wereld Encyclopedie ooit aangekocht toen die in 2002 uitkwam, maar dan later nadat het verzamelen in hiatus ging weer verkocht. Nu dus weer op de kop getikt, maar blijkbaar wel de Franse versies, maar dat is niet zo erg.

Moet wel nog eens kijken want ik dacht ooit gelezen te hebben dat er problemen waar met een aantal exemplaren waar pagina's leeg waren of zo?

IMG-0681.jpg
    Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

Bij mij was dat inderdaad het geval. Ik weet niet meer in welk deel van de trilogie het was. Ik heb dat kunnen omruilen voor een exemplaar dat wel volledig is.

Kristof

Opmerking

Was in het eerste deel, en na wat zoeken dit onderwerp teruggevonden, gaat dus over pagina 625 tem 648 die ontbreken. Gelukkig heeft mijn exemplaar van deel 1 wel alle pagina’s.

Opmerking

Twee zaken die wellicht iets met elkaar te maken hebben.

Een groen met geel kader:

IMG_20220327_210835304.jpg

IMG_20220327_213654777.jpg

En een boek over een ploeg die nogal eens met groen-gele kaders reed:

IMG_20220406_180254533.jpg

Opmerking

Nieuw truitje voor de verzameling.
          Je hebt geen toestemming om deze galerij te bekijken.
          Deze galerij heeft 1 foto's.

Opmerking

1968 dus? Ik zie nog eens Wega onder Coppi staan, denk ik want moeilijk te zien, op de mouwtjes en opzoekwerk leert dat dit de trui is die ze droegen in ‘68.

Opmerking

Inderdaad COPPI op de mouwtjes.

Opmerking

Iets met gras en groeien ... en toch weer over wielrennen 🙃

Gruppocompatto via Amazon Italië, Giganten via een verkoper op booklooter.de en het laatste exemplaar dat Guy Crasset nog had van La liste des professionels.

Opmerking

Bezig...
                X