Velen van ons op dit forum hebben hun hobby gemaakt van het verzamelen en documenteren van de wielersport. Dit kan door middel van het verzamelen van foto's, tijdschriften en boeken, wielertruien, fietsen, etc. Voor velen is dit een levenswerk waar de hele ziel en zaligheid in zit, met veelal een grote sporthistorische waarde.
Nu was ik benieuwd of en hoe jullie iets geregeld hebben voor "later", want vaak hebben kinderen of kleinkinderen geen interesse in de hobby van (in de regel) pa of opa. Ik hoor in de wandelgangen dat sommigen hun collectie ondergebracht hebben in een stichting zodat het e.e.a. straks compleet blijft en niet versplintert. Ik was benieuwd.
Nu was ik benieuwd of en hoe jullie iets geregeld hebben voor "later", want vaak hebben kinderen of kleinkinderen geen interesse in de hobby van (in de regel) pa of opa. Ik hoor in de wandelgangen dat sommigen hun collectie ondergebracht hebben in een stichting zodat het e.e.a. straks compleet blijft en niet versplintert. Ik was benieuwd.
Opmerking