Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Extra Time Cross

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

Extra Time Cross

Algelopen donderdag lieten ze daar een lijstje zien van de meeste podiumplaatsen op het WK veldrijden.

1 Albert Zweifel 10
    2 Sven Nys 9
    3 Erwin Vervecken 8
    Adri van der Poel 8
    Eric De Vlaeminck 8

Erwin Vervecken was te gast en zei dat hij dacht dat er nog wel enkele meer boven hem stonden. Een snelle blik leerde dat hij gelijk heeft. Ik heb niet alles nagekeken.

Rolf Wolfshohl 12
    André Dufraisse 11
    Renato Longo 8

Ze zijn niet beginnen tellen bij het 1ste prof WK want dan zou Eric De Vlaeminck maar aan 7 komen.

Kristof
    Flupke
    Super Moderator
    Laatst bewerkt door Flupke; 29.01.2022, 16:40.

Kristof,

Ik zou een mailtje sturen naar Ruben.

Jan

Opmerking

Ter info voor Ruben, ook Andreas Klöden won Parijs - Nice en Tirreno - Adriatico.

Kristof

Opmerking

Ik ben eigenlijk verrast door die referenties naar het “eerste” prof WK als het over veldrijden gaat en zeker als men dan begint te argumenteren om de titel van Eric De Vlaeminck niet mee te tellen. Al die WK’s waren open en werden door een prof gewonnen, wat is het probleem? Ook het eerste WK op de weg voor beroepsrenners was “open”, maar ik heb nooit iemand vraagtekens weten zetten bij de titel of het aantal titels van Binda. Het enige verschil is dat voor het WK op de weg ook een aparte titel voor de best geklasseerde amateur werd toegekend, maar dat is toch niet relevant?
        Patrick

Opmerking

Bezig...
        X