omloop het volk
milaan-san remo
e3 prijs vlaanderen
ronde van vlaanderen
gent-wevelgem
parijs-roubaix
amstel gold race
waalse pijl
luik-bastenaken-luik
clasica san sebastian
wereldkampioenschap
parijs-tours
ronde van lombardije
reglement
we spelen telkens met 10 renners ze moeten niet in volgorde staan de punten telling gebeurt als volgt de 1ste renner 10 punten de 2de 9 en zo tot en met de 10de van de uitslag
iedereen mag max per pronostiek 1 keer meedoen
ieder renner die men zet in de top 10 en die behaalt ook deze positie in de uitlsag krijg je 1 punt extra bijv contador inde tour 1ste op mijn pronostiek ook 1ste =1 extra punt
----------------------------------------------------
de tour vuelta en giro telkens de top 10 en voor die 3 wordt een appart klassement gemaakt
datums volgen later en tot hoe laat je telkens mag spelen ook
speciaal veldritpronostiek
- wk hoogerheide
- bk ruddervoorde
- nk(nederlands) ........
telke male de eerste drie in volgorde en de nummers 4 en 5 niet in volgorde
ik had graag gehad dat dit in de rubriek pronostiek onder belangrijk word gepost stefaan-kristof of jan of nog iemand anders die ik vergeten ben ik dank u dat u dit wilt doen
milaan-san remo
e3 prijs vlaanderen
ronde van vlaanderen
gent-wevelgem
parijs-roubaix
amstel gold race
waalse pijl
luik-bastenaken-luik
clasica san sebastian
wereldkampioenschap
parijs-tours
ronde van lombardije
reglement
we spelen telkens met 10 renners ze moeten niet in volgorde staan de punten telling gebeurt als volgt de 1ste renner 10 punten de 2de 9 en zo tot en met de 10de van de uitslag
iedereen mag max per pronostiek 1 keer meedoen
ieder renner die men zet in de top 10 en die behaalt ook deze positie in de uitlsag krijg je 1 punt extra bijv contador inde tour 1ste op mijn pronostiek ook 1ste =1 extra punt
----------------------------------------------------
de tour vuelta en giro telkens de top 10 en voor die 3 wordt een appart klassement gemaakt
datums volgen later en tot hoe laat je telkens mag spelen ook
speciaal veldritpronostiek
- wk hoogerheide
- bk ruddervoorde
- nk(nederlands) ........
telke male de eerste drie in volgorde en de nummers 4 en 5 niet in volgorde
ik had graag gehad dat dit in de rubriek pronostiek onder belangrijk word gepost stefaan-kristof of jan of nog iemand anders die ik vergeten ben ik dank u dat u dit wilt doen
Opmerking