sorry,maar de zin om te pronostiken is mij wel helemaal vergaan.Wat een klotenparcours.wk-onwaardig.Is echt niks aan om tien spurters op te noemen,sla een doorsneekrant open en je hebt ze.
Het is onbegrijpelijk dat er van de toplanden (op Spanje na, Frankrijk reken ik niet) geen enkele vertegenwoordiger in de kopgroep.
Zo maken ze het de sprintersploegen wel erg gemakkelijk. Gilbert geef ik nog wel een kans maar wat doen de Nederlanders. Hun ploeg is toch geselecteerd aanvallend koersen.
Overigens het parcours kan realtief vlak zijn, de renners maken hem altijd nog selectief. Denk aan 1985, ook een zogenaamd licht parcours, maar uiteindelijk wel een kopgroep van 13 zonder echte sprinters.
Peter Sagan
Thor Hushovd
Philippe Gilbert
Edvald Boasson Hagen
Lars Antonius Johannes Boom
John Degenkolb
Oscar Freire Gomez
Aidis Kruopis
Michael Albasini
Grega Bole
sorry,maar de zin om te pronostiken is mij wel helemaal vergaan.Wat een klotenparcours.wk-onwaardig.Is echt niks aan om tien spurters op te noemen,sla een doorsneekrant open en je hebt ze.
Sorry maar er zijn meerdere keren degelijke parcoursen geweest, denk aan Zolder 1969 en 2002 en hoe waren de vorige parcoursen in Kopenhagen.
Bij de dames kun je onmogelijk spreken van een onwaardig podium, al vond ik de Nederlanders stom koersen om alles op Vos te zetten. Waarom niet iemand met Hughes meegestuurd of waarom lieten ze in de sprint geen gat vallen (ze reden met vier op kop). Dan dwing je de andere ploegen tot werken.
Maar ja zo koerst Rabobank al jaren, zal wel besmettelijk zijn.
Mijn tierce
Freire
Sagan
Cavendish
Gilbert
Hushovd
Boom
Greipel
Degenkolb
Farrar
Boasson Hagen
1. Marc Cavendish
2. Thor Hushovd
3. Andre Greipel
4. Boasson Hagen
5. Peter Sagan
6. Daniele Benatti
7. Tyler Farrar
8. Philippe Gilbert
9. John Degenkolb
10 Oscar Freire
dames
1. Marianne Vos