Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
1971 Mars-Flandria
Samenvouwen
X
-
Grappig, zowel Zoetemelk als E. De Vlaeminck met de 1970 trui op deze kaarten van de "andere reeks".
-
Je hebt geen toestemming om deze galerij te bekijken.
Deze galerij heeft 2 foto's.
Laat commentaar achter:
-
Je hebt geen toestemming om deze galerij te bekijken.
Deze galerij heeft 4 foto's.
Laat commentaar achter:
-
Ik heb in deze reeks :
Baert WK
De Vlaeminck E
Dolman
Leman
Zoetemelk
Echter allen zonder rouwband.
Ik ontbreek dus R. De Vlaeminck (iemand een scan van 300dpi?)
Laat commentaar achter:
-
Dit zijn Dolman en Zoetemelk uit de reeks van zes.Toegevoegde bestandenLaatst bewerkt door jovanni; 06.05.2009, 10:21.
Laat commentaar achter:
-
Jan,
Met de rouwband bedoelt hij de 6 kleurenfoto's op postkaartformaat denk ik : DOLMAN, DE VLAEMINK E en R. , LEMAN, BAERT, ZOETEMELK.
Laat commentaar achter:
-
Koos kan je die latste 6 foto's en de andere reeksen specifiëren?
Jan
Laat commentaar achter:
-
De foto's van de Vlaeminck en Monsere zijn van 1970. In 1971 staat er
Mars Flandria bovenaan in het rond bij de kraag. Er zijn in 1971 ook 6 foto's iets groter formaat in kleur. deze zijn gemaakt na de dood van Monsere getuige de zwarte rouwband bij de Vlaeminck. Er zijn ook nog andere reeksen van Mars Flandria voor de pers gemaakt? Koos
Laat commentaar achter:
-
Ook een ploegfoto in kleur met op de achtergrond een Sabena Boeing 707.
De drie hoger getoonde foto's lijken mij ook uit 1970, gezien het lettertype Mars.
In 1971 hebben alleen Baert en Dedeckere een foto met trui model 1970.
Laat commentaar achter:
-
Hans,
Die foto is van de koppelveldrit in Merelbeke op 12-12-1970, Eeklo op 16-01-1971 kon ook. Ik heb de foto gevonden in de krant.
Kristof
Laat commentaar achter:
-
Laat commentaar achter:
-
Laat commentaar achter:
-
Laat commentaar achter:
-
bij de andere kleurenreeks ( postkaartformaat) bijvoegen: LEMAN , DE VLAEMINCK R., DE VLAEMINCK E. , BAERT ( WK).
Ik bezit er ook ééntje zoals die voor de vertegenwoordigers waarvan sprake in 1970, voor 1971 heb ik hiervan: VANNESTE.
Waar situeren we de foto in bijlage, het duo Monseré-de Vlaeminck E, in 1970 of 1971Toegevoegde bestanden
Laat commentaar achter:
Laat commentaar achter: