Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

1974 M.I.C.-De Gribaldy

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

1974 M.I.C.-De Gribaldy

Bestaan: ploegfoto in kleur op postkaartformaat; Verder in kleur : VANSPRINGEL, VAN DE WIELE, KIRCHEN, HUYSMANS Adolf, SERSTE, LEMAN, BAERT, PINTENS, VERSCHUEREN allen rechtopstaande kaart zoals Serste in bijlage als vb. Verder horizontale kaartvorm: VAN ROOSBROECK, LIBOUTON, VANSPRINGEL, LOYSCH,JOCHMANS. De meeste van deze foto's hebben de ingangspoort van het Arenbergkasteel te Heverlee als achtergrond. Opmerking: de foto's zijn wel ter beschikking gesteld door Mic, maar elke renner diende blijkelijk een persoonlijke sponsor voor de foto's aan te brengen vermits de keerzijde van alle foto's bedrukt is met verschillende reclame , streekgebonden aan praktisch elke renner.
    Toegevoegde bestanden

bijvoegen: persoonlijkz zw/w foto: Christian RIEU ( Fr).

Opmerking

Ik heb ook nog Wilfried.Wesemael

Opmerking

Beste forumleden.

Ben akkoord voor al het bovenstaande.

Ik heb echter ook nog deze (onderstaande) renner in dat jaar voor deze ploeg.
        Kan iemand dit bevestigen of hoort de foto bij een ander jaar ????
        De foto is ZW en 10.5x15 cm

Groetjes.

Laatst bewerkt door veloro; 16.05.2020, 08:33.
        Heb je info over publiciteitsmateriaal van de ploegen deel die met je medeverzamelaars, hier op WA of stuur ze naar : wielervelo@hotmail.com

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door veloro Bericht weergeven
          Beste forumleden.

Ben akkoord voor al het bovenstaande.

Ik heb echter ook nog deze (onderstaande) renner in dat jaar voor deze ploeg.
          Kan iemand dit bevestigen of hoort de foto bij een ander jaar ????
          De foto is ZW en 10.5x15 cm

Groetjes.
          Ik denk dat hij is Van Hoof (kijk naar de naam hieronder) en de foto moet vanaf 1974.

Een groter beeld helpt met de letters als het kan ook worden Van Daele (?).

Opmerking

Heb je info over publiciteitsmateriaal van de ploegen deel die met je medeverzamelaars, hier op WA of stuur ze naar : wielervelo@hotmail.com

Opmerking

Bestaan zeker :

Baert D.
              Leman E.
              Pintens G.
              Van Clooster N.
              Van Roosbroeck G.
              Van Springel H.

Opmerking

Bezig...
              X