Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

1975 Ormas Sharp

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

Jan.

Nog 2 foto's
    Toegevoegde bestanden
    Heb je info over publiciteitsmateriaal van de ploegen deel die met je medeverzamelaars, hier op WA of stuur ze naar : wielervelo@hotmail.com

Opmerking

Ormas - Sharp

Ik dacht dat de kleuren van de truien Orange en zwart waren ? Klopt dit ?

Sharp was denk ik Japanse TV en Hi-Fi apparaten.

Wat was Ormas ?

Opmerking

Inderdaad oranje en zwart

Opmerking

Het eigenaardige is dat als je naar de foto kijkt van Schipper (zonder pet) je dezelfde achtergrond ziet al bij de Vlam met fiets en auto.

Dus is de foto van de Vlam (met fiets en auto) van 1976? En dus zijn er dan twee van de Vlam in 1976 (ook die met stenen muur).

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Stayer Bericht weergeven
            Jan, ter verduidelijking.
            Ons forumlid Ikkes wou voor diegenen welke dit nog niet wisten enkel meegeven dat Bruno Walrave zelf nooit renner is geweest.

Ikkes kent Bruno Walrave persoonlijk zeer goed, dus beter dan de andere 1138 forumleden samen.

Ikkes, vraag eens aan Bruno W. wanneer je hem ziet, hoe dat juist zat met zijn contract bij ORMAS.
            Werd hij alleen gesponsord als gangmaker of had hij nog een andere functie in die ploeg ?
            Wat hield die sponsoring door Ormas toen juist in ?

Bruno Walrave is volgens ik weet momenteel nog steeds de enige profgangmaker ter wereld, hij doet niets anders dan gangmaken en moet daar ook zijn boterham met verdienen.

Bruno was toen wel degelijk in dienst bij deze ploeg, waar hij als gangmaker fungeerde op trainingen. Werd toen ook betaald als lid van de ploeg.

Opmerking

Volgens mij klopt de indeling '75- '76 die Jan de Smet geeft,

Kijk ook eens op de achterzijden van de kaarten:
              Op die van 1975 staan de telefoonnummers van de renners, of die van 1976 niet (meer).

Opmerking

In 1975 heb ik dus

Balk (buste maar volledige trui in wei met bomen op achtergrond) met tel. nr.
                Wil de Vlam op fiets. (kaart of gewone foto?)
                Fens (met fiets in wei met bomen op achtergrond) met tel. nr.
                Janbroers (met fiets in wei met bomen op achtergrond) zonder tel. nr.
                Schipper (met fiets in wei met auto en bomen op achtergrond) + petje met tel. nr.
                Van Leeuwen (buste maar volledige trui in wei met bomen op achtergrond) met tel. nr.

Walrave (met zware motor) zonder tel. nr.

In 1976 heb ik
                Bakker (buste met achtergrond muur) zonder tel. nr.
                Bukacki (buste met bomen en huizen op achtergrond) zonder tel. nr.
                Wil de Vlam (met fiets bij auto) zonder tel. nr.
                Wil de Vlam (buste met achtergrond muur)
                Hulzebosch (buste met achtergrond muur) zonder tel. nr.
                Janbroers (met fiets in wei met bomen op achtergrond) zelfde foto als 1975 zonder tel. nr.
                Ottenbros (buste met achtergrond muur) zonder tel. nr.
                Schipper (zonder pet) zonder tel. nr.

Opmerking

Jan De Smet;In 1975 heb ik dus

Balk (buste maar volledige trui in wei met bomen op achtergrond) met tel. nr.
                  Wil de Vlam op fiets. (kaart of gewone foto?)
                  Fens (met fiets in wei met bomen op achtergrond) met tel. nr.
                  Janbroers (met fiets in wei met bomen op achtergrond) zonder tel. nr.
                  Schipper (met fiets in wei met auto en bomen op achtergrond) + petje met tel. nr.
                  Van Leeuwen (buste maar volledige trui in wei met bomen op achtergrond) met tel. nr.

Walrave (met zware motor) zonder tel. nr.

Akkoord met Jan maar aanvullen met een ploegfoto met 5 renners, 3 ploegpersoneel en een auto en busje.
                  Heb je info over publiciteitsmateriaal van de ploegen deel die met je medeverzamelaars, hier op WA of stuur ze naar : wielervelo@hotmail.com

Opmerking

Bezig...
                  X