Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

1976 Brooklyn

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

1976 Brooklyn

Hier zijn we dan met 1976.

Bellini
    Borgognoni
    Crepaldi
    De Geest
    De Muynck
    De Vlaeminck R
    De Witte
    Gualazzini
    Lualdi
    Osler
    Parecchini
    Passuello A
    Sercu
    Van Der Slagmolen H
    Zoni

Zeker ook nog Turrini
    Toegevoegde bestanden

Jan.

OK

Groetjes
    Heb je info over publiciteitsmateriaal van de ploegen deel die met je medeverzamelaars, hier op WA of stuur ze naar : wielervelo@hotmail.com

Opmerking

Heb je info over publiciteitsmateriaal van de ploegen deel die met je medeverzamelaars, hier op WA of stuur ze naar : wielervelo@hotmail.com

Opmerking

Ik heb van brooklyn 1976-- attilio rota--aldo parecchini--adriano passuello--roger de vlamick
        ronny de witte--ronny bossant--guiseppe bonalanza---giacarlo bellini--giovanni mantovani
        vllerio lualdi--patrick sercu--willy de geest--herman van der slagmolen--luciano borgognoni
        marcello osler---johan de munuk ---celestino vercell.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door deboevpa Bericht weergeven
          Ik heb van brooklyn 1976-- attilio rota--aldo parecchini--adriano passuello--roger de vlamick
          ronny de witte--ronny bossant--guiseppe bonalanza---giacarlo bellini--giovanni mantovani
          vllerio lualdi--patrick sercu--willy de geest--herman van der slagmolen--luciano borgognoni
          marcello osler---johan de munuk ---celestino vercell.
          Ik denk dat je de renners van 1975 en 1977 erbij hebt genomen zoals Rota (1976 Scic), Bossant (1976 amateur), Bonalanza (1976 geen prof meer), Mantovani (1976 amateur), Vercelli (1976 Scic)

Opmerking

Bezig...
          X