Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

1982 Safir

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

1982 Safir

Bruyndonckx
    Desaever
    Jochums
    Peeters Wi
    Poissonnier
    Pollentier
    Sprangers
    Van Der Helst
    Vanhaerens
    Van Holen
    Van Hoof
    Vermeulen
    Wesemael

Bierkaartjes

Pollentier
    Sprangers
    Van Der Helst
    Vermeire
    Toegevoegde bestanden

Nog een tweede reeks?
    Toegevoegde bestanden

Opmerking

Al zo lang verzamelaar en deze tweede reeks nog NOOIT geen enkele foto gezien en zeker niet in bezit

Opmerking

Bij de foto's heb ik nog:L. de Decker, J. Louwet, D. Nooytens, M. v. Geel,
        R. Vermeire. Alle foto's heb ik ook als bierviltje behalve: L. de Decker.
        Als extra bierviltje heb ik L. Zeimes ( geen foto)

Opmerking

Ik heb er ook 18 en het bierviltje met de naam L.Zeimes is de foto van Luc De Decker.
          Dus dezelfde renners op de kaarten als op de bierviltjes, alleen dat de naam Zeimes verkeerd is.

Opmerking

Akkoord met Jan en Koos.

Ploegfoto.

De foto die Jan geplaatst heeft met als vraag 2e reeks heb ik ook nog nooit gezien. Zijn daar alle renners van Jan ??
            Laatst bewerkt door veloro; 18.05.2020, 11:20.
            Heb je info over publiciteitsmateriaal van de ploegen deel die met je medeverzamelaars, hier op WA of stuur ze naar : wielervelo@hotmail.com

Opmerking

Ik heb die foto's ook niet zelf (enkel de scans). Zouden het kunnen de ingescande bierkaartjes zijn?

Opmerking

De foto van Bruyndonckx is identiek aan deze van het bierviltje.

Opmerking

Heb je info over publiciteitsmateriaal van de ploegen deel die met je medeverzamelaars, hier op WA of stuur ze naar : wielervelo@hotmail.com

Opmerking

Bierviltje.

Opmerking

Bezig...
                    X