Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
1982 Sem-france Loire
Samenvouwen
X
-
Mij is niet geheel duidelijk uit het bovenstaande of er een officiële postkaart van John EUSTICE van Sem-France-Loire uit 1982 bestaat. Kan iemand dit bevestigen of ontkennen? Alvast bedankt.
Laat commentaar achter:
-
J.F. Chaurin en G. Gallopin zitten precies hetzelfde in de reeks van 1981 !!
Ik heb ook nog een Ploegfoto en een Tourploegfoto.
J.F. Chaurin zit met dezelfde foto dan ook nog in de serie 1983.
In 1983 zijn H. Graignic en M. Tinazzi weer gelijk als in de reeks 1982. Koos
Laat commentaar achter:
-
Een betere manier is om je foto up te loaden op deze pagina: http://www.imageshack.us/
Je kopieert de onderste link, de directe link dus. Je drukt hier op het knopje IMG wat boven je bericht staat als je je bericht maakt en plakt daar het adres.
Het voordeel daarvan is dat het niet uitmaakt hoeveel kb je foto is, hij staat toch elders + je belast de server van Stefan niet.
Laat commentaar achter:
-
René,
Het zijn foto's die op een kleine resolutie ingescand zijn. Dus zijn ze kleiner dan 100 kB. Indien ik ze zou afprinten op fotopapier zou je zien dat de kwaliteit alles behalve is.
Indien je ze inscant in grotere resolutie, wat jij blijkbaar doet, moet je ze verkleinen om op dit forum te zetten.
Het is dus kiezen tussen kB en dpi.
Jan
Laat commentaar achter:
-
Jan,
Hoe komt het dat jij grote foto's kunt tonen terwijl ik altijd moet verkleinen <100kb, zoniet wordt het geweigerd.
Laat commentaar achter:
-
Ook Beucherie (FK), maar u hebt blijkbaar een andere reeks.
Ik heb de reeks zoals hieronder met de naam vooraan en formaat 8,7 x 13 cm.Toegevoegde bestanden
Laat commentaar achter:
-
1982 Sem-france Loire
André
Bittinger
Boyer
Chapuis
Chaurin
Clerc
Dall'Armellina
Gallopin A
Gallopin G