Ja, volgens mij kregen alleen de nieuwelingen een foto.
Maar wie is "Singleton,Gordon", daar maakt zelfs "Het geheim van Raleigh" van Joop Holthausen geen gewag van...
Jiovanni, als ik me niet vergis wordt er in het boek van Holthausen, "Het geheim van Raleigh" wel degelijk gesproken over de Canadese sprinter Gordon Singleton. ER komt zelfs een foto in voor waarbij de Engelse ploegleider Georges Shaw een fiets monteert voor Singleton in de Raleigh-werkplaatsen.
Die foto kan ik zo snel niet vinden, wel lees ik dat er aan TI Raleigh-renners die uitsluitend op de baan reden geen aandacht wordt besteed in het boek.
Afgaande op dewielersite.net lees ik dat Singleton ook al in 1982 voor TI Raleigh reed. Omdat in 1983 alleen kaarten van de nieuwkomers werden uitgegeven, zou de kaart dan logischerwijs uit 1982 moeten zijn...
Op de eerste foto van deze thread draagt De Rooij een wollen trui , ik meen te geloven dat de Descente truitjes nog niet klaar waren , de broeken wel , zie logo op het broekje. Later zouden de Descente truitjes ( met witte schouder streepjes ) geleverd worden.
Singleton draagt een tijdrit/baanpak van Descente , de " streepjes " zijn een logo van het merk Descente.
Opmerking