Hier de aanvullingen Postkaarten Kleur . geb. datum
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Reacties: Postkaarten Kleur + geb. datum
Samenvouwen
X
-
Reacties: Postkaarten Kleur + geb. datum
Labels: Geen
Tenzij ik heel moe ben, tel ik maar 44 namen, wat klopt met mijn gegevens. Hierbij de reeks, alfabetisch, met volgens mij d ejuiste namen (en de vermelding van de naam op de kaart). Die met een sterretje zijn identieke fotos aan die uit de reeks zonder geboortedatum., een § is een identieke foto aan de reeks uit 1965. Ik situeer de reeks uitgegeven in 1969 (met fotos van 1968, om Merckx en Van den Bossche).
Adorni
Altig*
Altig (niet Zandegu)
Anquetil*
Balmanion
Bocklandt*
Boons*
Boucquet*
Bracke §
De Boevere
De Pauw
E. De Vlaeminck*
Valére Frennet (niet Bodart)
Gimondi*
Godefroot*
Huysmans*
W. In ‘t Ven*
Jansen*
Maes*
Melckenbeeck*
Merckx
Motta*
Peffgen*
Pingeon*
Pintens
Poppe
Post*
Poulidor*§
Proost*
Reybroeck
Sels*
Sercu*
J. Stevens
Van den Bossche
Van der Vleuten*
Van Looy*
Vanneste
Van Rijckeghem
Van Springel*
Van Sweefelt
Van Vlierberghe*
Webb* (niet Beugels)
Wagtmans*
Wolfshohl*Patrick
Beugels, Peffgen en Van Vlierberghe heb ik ook niet.
Marcel Maes is dezelfde als in de andere reeks.
Opmerking
bodart en beugels
wat Bodart die in feite Frennet is en Beugels in feite Webb is mijn vraag of het om deze foto's gaatLaatst bewerkt door vdh_herman; 23.02.2008, 20:20.
Opmerking
bodart en beugels foto's
foto 'sToegevoegde bestanden
Opmerking
Oorspronkelijk geplaatst door René Bericht weergevenBeugels, Peffgen en Van Vlierberghe heb ik ook niet.
Marcel Maes is dezelfde als in de andere reeks.Toegevoegde bestandenPatrick
Opmerking
Ik heb net bevestiging gekregen dat ook de kaarten van Vanclooster en Letort bestaan.
gezien de gelijkaardige reeksen uit 48 kaarten bestaan, zou het niet onlogisch zijn indien deze ook uit 48 exemplaren zou bestaan. M.a.w. we missen er dan nog twee.
Opmerking
Oorspronkelijk geplaatst door Sean Kellyfan Bericht weergevenJan , klopt dit dat je deze reeks niet vermeldde in uw chromoalbum ??
Volgens mij p96-97
Opmerking
© 2003-2022, WielerArchievenMogelijk gemaakt door vBulletin® Versie 5.6.6
Copyright © 2025 MH Sub I, LLC dba vBulletin. Alle rechten voorbehouden.Alle tijden zijn GMT+1. Deze pagina is gegenereerd om 12:32.Bezig...X
Opmerking