Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Voetbal- en wielerbeurs Sint Willebrord 2022

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Voetbal- en wielerbeurs Sint Willebrord 2022

    Locatie Zaal De Lanteern Dorpsstraat 119 te 4711 EG Sint Willebrord
    Aanvang 09:00 tot 13:00 uur
    Info
    Telefoon
    E-mail
    Begint
    02.04.2022 09:00
    Loopt af
    02.04.2022 13:00
    Locatie
    Sint Willebrord, Nederland
    Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

    #2
    Prima locatie. Goed georganiseerd. Jammer dat de bezetting en het bezoek op 20/11/2021 wat tegen viel. Mogelijk vanwege de coronapandemie. In de zaal waar een versnapering genuttigd kon worden hingen memorabilia van de 'grote drie' Willebrordse wielerhelden: Wim van Est en Wout en Rini Wagtmans.
    Zie artikel uit de Rucphenss Bode over deze beurs: Verzamelaars van heinde en verre weten Sint Willebrord te vinden tijdens Wielerruilbeurs (internetbode.nl)

    Opmerking


      #3
      iemand enig idee wanneer de wielerbeurs in Eeklo plaats vindt ?

      Opmerking


        #4
        Kon niet meteen iets vinden Jan, maar heb een mailtje gestuurd naar Mark Van Hamme en hem de vraag gesteld.

        Geen idee of de beurzen die ik vroeger jaren geleden bezocht nog bestaan, namelijk die in Herentals en Langdorp?
        Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

        Opmerking


          #5
          Beste,

          Deze zal doorgaan op 14mei 2022

          Opmerking


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan Bericht weergeven
            Geen idee of de beurzen die ik vroeger jaren geleden bezocht nog bestaan, namelijk die in Herentals en Langdorp?
            De laatste keer dat Herentals plaatsvond was in februari 2018. Langdorp moet inmiddels 20 jaar geleden zijn, in ieder geval voor mijn tijd (2004)

            Kristof

            Opmerking


              #7
              14 mei klopt als datum voor de wieler- en voetbalbeurs in Eeklo, heb daar gisterenavond bevestiging over ontvangen van Mark Van Hamme.
              Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

              Opmerking


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Flupke Bericht weergeven
                De laatste keer dat Herentals plaatsvond was in februari 2018. Langdorp moet inmiddels 20 jaar geleden zijn, in ieder geval voor mijn tijd (2004)

                Kristof
                De beurs is natuurlijk nooit in Langdorp geweest maar in Zichem, de laatste keer was in 2000. De quiz is wel nog een aantal jaren doorgegaan in Langdorp maar die zaal was te klein om een beurs te organiseren.

                Kristof
                Flupke
                Super Moderator
                Laatst bewerkt door Flupke; 12.03.2022, 14:45.

                Opmerking


                  #9
                  Ja was even in de war, Langdorp was inderdaad de wielerquiz. Beurs waar ik mee verwarde was de beurs in Bolderberg die Maurice Hermans vroeger organiseerde.
                  Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

                  Opmerking

                  Bezig...
                  X