Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

12e Wieler- en Voetbalbeurs in Eeklo

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

12e Wieler- en Voetbalbeurs in Eeklo

Locatie Sportpark, B.L. Pussemierstraat 157, 9900 Eeklo
    Aanvang 09:00 tot 13:00 uur
    Info Mark Van Hamme
    Telefoon +32 494 872 662
    E-mail markvanhamme@hotmail.com

Wie op zoek is naar publiciteits- of persfoto’s, tijdschriften en boeken, voetbal- en wielershirts of andere objecten zal hier zeker zijn gading vinden.

De beurs begint om 9u00 en eindigt omstreeks 13u00. Standhouders kunnen hun tafels inrichten vanaf 8u00 en betalen 6 euro voor één tafel.

Als bezoeker betaal je 3 euro.

Er is een zeer ruime parking vlakbij de stedelijke sporthal. In de zaal zijn de nodige dranken verkrijgbaar.
    Begint
    14.05.2022 09:00
    Loopt af
    14.05.2022 13:00
    Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

Zijn er mensen die deze beurs gaan bezoeken? Denk dat ik zelf aanwezig ga zijn … wat denk je begint het terug te kriebelen bij Grijsje eigenlijk wel ja.

Denk er zelfs aan om een oude geliefde website terug in het leven te roepen. Degene die me kennen weten dat ik het dan heb over de oude Cyclingteams website. Nu er zijn ondertussen na het bijna twintig jaar ter ziele gegane Cyclingteams wel genoeg andere online bronnen te vinden, maar zou voor de nieuwe versie er mijn eigen draai aan willen geven met als doel er de ultieme wielerploegen website van te maken … hoog gegrepen natuurlijk, maar een mens moet een doel hebben in het leven
    Wel nog geen datum geprikt wanneer die site online zou moeten zijn, geen stress aan mijn lijf

Dus ik zou in Eeklo graag de banden terug aanhalen met oude bekenden zeg maar.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan Bericht weergeven
      Zijn er mensen die deze beurs gaan bezoeken? Denk dat ik zelf aanwezig ga zijn … wat denk je begint het terug te kriebelen bij Grijsje eigenlijk wel ja.

Denk er zelfs aan om een oude geliefde website terug in het leven te roepen. Degene die me kennen weten dat ik het dan heb over de oude Cyclingteams website. Nu er zijn ondertussen na het bijna twintig jaar ter ziele gegane Cyclingteams wel genoeg andere online bronnen te vinden, maar zou voor de nieuwe versie er mijn eigen draai aan willen geven met als doel er de ultieme wielerploegen website van te maken … hoog gegrepen natuurlijk, maar een mens moet een doel hebben in het leven
      Wel nog geen datum geprikt wanneer die site online zou moeten zijn, geen stress aan mijn lijf

Dus ik zou in Eeklo graag de banden terug aanhalen met oude bekenden zeg maar.
      Ik plan er ook naar toe te gaan, uiteraard zonder onvoorziene omstandigheden. Ik ben vorige zaterdag naar die in Roubaix geweest (prachtig kader, de Vélodrome Stab), jammer genoeg niet zo’n geweldige belangstelling, bijna enkel Fransen. Maar leuk een aantal vrienden terug te ontmoeten.
      Patrick

Opmerking

Komend weekend dus weer mijn eerste bezoek aan een wielerbeurs … in jaren. Hoop dat ik nog vele van je mag herkennen 🙂

Jullie weten een beetje hoe ik eruit zie aan de hand van mijn avatar, maar komende zaterdag zal je me ook gewoon aan mijn t-shirt kunnen herkennen, nu maar hopen dat het er het weer voor is 😉

Dus als je een blauw t-shirt met een bekende website erop ziet, dan mag je me altijd op de schouder tikken voor een babbeltje 😀

Opmerking

Bezig...
        X