Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wielerbeurs Sint-Truiden

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Wielerbeurs Sint-Truiden

    Locatie GAZO, Gazometerstraat 3, 3800 Sint-Truiden
    Aanvang 09:00 tot 13:00 uur
    Organisatie PaxX - Global Cycling
    E-mail hyppoliet@telenet.be








    Inkom: 3 euro - kinderen onder de 12 jaar: 2 euro

    Wielertruien / Boeken / Foto's / Magazines / Model-wielrenners / enz.

    wielerbeurs.jpg
    Begint
    02.12.2023 09:00
    Loopt af
    02.12.2023 13:00
    Locatie
    Sint-Truiden, België
    Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

    #2
    Gaat deze beurs effectief door ? Buiten het bericht op Wielerarchieven heb ik daar niets meer over gehoord.

    Opmerking


      #3
      Volgens wat ik op de wielerbeurs in Kermt gehoord heb, gaat deze beurs inderdaad door.
      Patrick

      Opmerking


        #4
        De organisator zelf heeft flyers uitgedeeld op de beurs in Kermt.

        Opmerking


          #5
          Ik kon er vandaag helaas niet bij zijn, maar ben benieuwd of bezoekers en verkopers het een goeie (wieler)beurs vonden.

          Opmerking


            #6
            Ik ben weinig enthousiast, zacht uitgedrukt.
            - eerder weinig standhouders, en weinig speciaal materiaal
            - niet heel veel bezoekers
            - zaal heel moeilijk te vinden voor iemand die de buurt niet kent (ik heb een halfuur gezocht)
            - moeilijk te parkeren, enkel ondergrondse betalende parkings, en dan moet je ze nog vinden, bovendien voor standhouders met veel materiaal niet evident om te lossen zonder serieuze boete te riskeren.

            Ik was vroeg terug weg (het enige positieve😇) en ik denk dat het voor mij eenmalig zal zijn.
            Patrick

            Opmerking


              #7
              Sorry maar ik denk niet dat deze beurs een lang leven gaat leiden , amper standhouders , slecht te vinden en aangegeven en voor mij die kaarten verzamelt vanaf 2018 was er helemaal niets nieuw te vinden.
              Ik ben naar huis gegaan met geen enkele nieuwe foto , de meest recente foto's die ik heb gevonden was van beginjaren 2000.
              Dus ik had de reis van Antwerpen mij gerust kunnen besparen , dus sorry maar mij zien ze daar niet meer terug.
              Algoed dat ik daarna nog naar de cross van Boom ben afgezakt , daar had ik toch nog enkele kaarten.
              Mvg.

              Opmerking


                #8
                Voor mij was het een goede beurs als bezoeker. Flink wat oude kaarten gevonden en ik kwam per trein. Nog nooit zo makkelijk geweest: stapte uit de trein, stak de straat over en ik was in de zaal.

                Opmerking


                  #9
                  Voor mij ook een goede beurs, parkeerde vlak bij de zaal op de grote parking. Ik kwam vanuit Leuven. Deze organisatoren toch de kans geven om de beurs te laten groeien. Laat ons gelukkig zijn dat er zijn die dit willen organiseren.

                  Opmerking


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Siriki Bericht weergeven
                    Voor mij ook een goede beurs, parkeerde vlak bij de zaal op de grote parking. Ik kwam vanuit Leuven. Deze organisatoren toch de kans geven om de beurs te laten groeien. Laat ons gelukkig zijn dat er zijn die dit willen organiseren.
                    Ik heb niets tegen "een kans geven", maar een minimum aan professionaliteit is wel gewenst. En dat was er niet. Fijn voor wie met de trein komt, voor de anderen minder evident. Nul informatie over de rare structuur van de Gazometerstraat, geen enkele indicatie waar de ingang of de zaal was, zo goed als ontoegankelijk voor standhouders met redelijk wat materiaal.

                    Alle respect voor wie wat wil proberen, maar ook wat respect voor je klanten, dat is een basisregel voor elke ondernemer.

                    Heel brutaal en heel hard, liever geen beurs dan een dergelijke.
                    Patrick

                    Opmerking


                      #11
                      Ik was er wel als bezoeker dus kan mij niet uitspreken over de problemen van de standhouders, maar dan zou ik zeggen dat ze hopelijk alleen maar kunnen leren uit de fouten van dit jaar..

                      Opmerking


                        #12
                        Ik ben ook minder enthousiast van deze beurs. 3€ inkom voor een zaaltje waar heel weinig standhouders zaten en het aanbod was niet meteen interessant. Na een half uur zat ik al terug in de wagen richting Antwerpen.
                        De verkeerssituatie in Sint-Truiden is ook serieus veranderd aan die locatie. Je bent volop naar het adres aan het zoeken en rijdt die straat naar het station in. Zonder het door te hebben, terwijl ik de betaalparking aan de overkant in het oog aan het houden was, verder gereden en gezocht. Blijkbaar is dat daar verboden rijden in die straat (enkel openbaar vervoer) en hangen er camera's. Heb nog andere mensen die fout zien maken. Hadden ze misschien op de flyer mogen zetten. Boete is dus op komst. Hoorde een man 176 euro roepen naar een chauffeur, maar dat lijkt me nogal veel.

                        Opmerking


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Remedy Bericht weergeven
                          Boete is dus op komst. Hoorde een man 176 euro roepen naar een chauffeur, maar dat lijkt me nogal veel.
                          Ik hoop voor jou (en velen) dat dit inderdaad fout is, maar ik heb ook dit getal horen citeren...
                          Patrick

                          Opmerking


                            #14
                            Was beter met de trein gekomen

                            Opmerking


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Markus Bericht weergeven
                              Was beter met de trein gekomen
                              Zelfs dat zou voor mij niet super evident zijn (al zou het op een zaterdag moeten lukken). Vanuit Diest moet ik de trein naar Hasselt nemen en heb daar volgens de planning 6 minuten om de trein naar Brugge te nemen. En die missen is een flop, want blijkbaar een uur wachten. Dus ook niet echt geruststellend.
                              Patrick

                              Opmerking

                              Bezig...
                              X