Goede avond
Hebben jullie ook problemen om op de wielersite te geraken zie hier de vermelding die verschijnt , MySQL retouneerde devolgende error: Table 'wielersite_main.webbeheer' doesn't exist
De Wielersite ligt er reeds een paar dagen uit, en lijkt een ernstig probleem te zijn met de database. Hopelijk kunnen ze het oplossen, zou zeker jammer als alle werk op de site verloren zou gaan.
Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan
Beide onderwerpen over De Wielersite samengevoegd. En het ziet er inderdaad momenteel niet te best uit, hoop maar dat er tenminste een backup is van de gegevens.
Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan
Misschien ben ik paranoia, maar heeft Bert Hulleman het zaakje niet gewoon verkocht aan Wielerflits voor hun nieuwe Cyclingflash.com site? (en evt. de schijn opgehouden dat de site gehacked is om al zijn vrijwillige medewerkers niet voor de kop te stoten?)
Vooralsnog staat er maar een klein deel van de mogelijke data online, maar het moment van online gaan van Cyclingflash.com (rond de 28e mei), zit wel verdacht dicht op het verdwijnen van Dewielersite.
Misschien ben ik paranoia, maar heeft Bert Hulleman het zaakje niet gewoon verkocht aan Wielerflits voor hun nieuwe Cyclingflash.com site? (en evt. de schijn opgehouden dat de site gehacked is om al zijn vrijwillige medewerkers niet voor de kop te stoten?)
Vooralsnog staat er maar een klein deel van de mogelijke data online, maar het moment van online gaan van Cyclingflash.com (rond de 28e mei), zit wel verdacht dicht op het verdwijnen van Dewielersite.
Triste nouvelle pour moi qui utilisait "SiteDuCyclisme.net" pour récupérer sans effort et rapidement une piste me permettant d'identifier un coureur ayant terminé "58ème d'un critérium en 1924 ou 1991" (exemple).
J'ai bien peur qu'un "repreneur" fasse le tri dans la Base De Données, supprimant de ce fait des "doublons" qui m'étaient précieux, ainsi va le "monde virtuel" ... on est pressé d'avoir une réponse via un outil, certes pratique, mais qui n'incite plus à découvrir l'environnement de la réponse .
Mais bon, le "webmaster" du site a la liberté de décider de son avenir ... je le remercie déjà pour son riche passé.
Schandalig gewoonweg.
Ik heb honderden afbeeldingen uit mijn archief (van de aanvang van het wielrennen tot 1945) geplaatst op de Wielersite. Dit om anderen te laten genieten van de prachtige foto's van de oudste renners.
De laatste maanden kon ik zelfs geen gegevens meer toevoegen of commentaar geven. Mijn mails daarover bleven onbeantwoord. Dit allemaal door wanbeheer, geldgewin en bedriegerij.
Nooit geef ik nog afbeeldingen aan een website van het internet. Nu gaan ze geld kloppen uit mijn weldadigheid.
Je kunt het vandaag bij de wielerbeurs in Deinze aan hem vragen wat er aan de hand is. Dat maakt e.e.a misschien duidelijk(er). Zelf ben ik vandaag helaas verhinderd.
Opmerking