Bij mij werkt alleen de Engelstalige site niet, op de Nederlandstalige site is voorlopig het meest te zien. Ik denk dat de andere talen op hetzelfde niveau zitten: https://dewielersite.com/
Bij mij werkt alleen de Engelstalige site niet, op de Nederlandstalige site is voorlopig het meest te zien. Ik denk dat de andere talen op hetzelfde niveau zitten: https://dewielersite.com/
Kristof
Bij mij werkt de site nu ook volledig, behalve de Engelstalige dan. Ik hoef ook niet meer “refresh” te doen telkens ik een nieuwe pagina wil laden
Beste Stephko, Wat een nare misplaatste reactie heb je op 3 september geplaatst. Kritiek mag maar moet wel gebaseerd zijn op feiten. Die heb je niet en daarom is het ongepast om een dergelijk commentaar te plaatsen. Ik ken je niet maar zoals je in deze berichten kunt zien velen dus wel en je had bij hen informatie kunnen inwinnen. En de suggestie dat ik de zaak zou hebben verkocht en de suggestie dat ik voor de schijn gemeld zou hebben dat de site gehackt is om de vrijwillige medewerkers niet voor de kop te schieten. Zelf ben ik geen ICT-er en heb ook niet de vaardigheid zoals de oprichter van de site Danny von Berg die wel had. Helaas is hij triest aan zijn einde gekomen en dreigde de site toen al verloren te gaan. Op het allerlaatste moment heb ik de site van de ondergang gered en al diverse jaren nog in de lucht kunnen houden. Maar de problemen die ontstonden doordat de site niet aan de nieuwste ontwikkelingen kon worden geüpdatet maakte dat de hack kon plaatsvinden. Om het probleem op te lossen was 15.000,-- Euro nodig. Dat was onhaalbaar. En een oproep -- destijds voor mijn overname geplaatst - door iemand anders om met donaties de site te redden leverde amper financiën op. Inmiddels heb ik toch een behoorlijke investering gedaan en zijn gelukkig alle data veilig gesteld. Alleen dat al is een dank-je-wel voor al die vrijwillige medewerkers die voor jullie liefhebbers van de wielergegevens werk hebben verzet. Ik kan nog geen 100% toezegging doen maar het ziet er naar uit dat over niet al te lange tijd de site toch weer de lucht ingaat. Weliswaar in een wat bescheidener uitvoering maar in de hoop dat we verder kunnen uitbouwen werken we er stug aan door. Kortom ongefundeerde kritiek en verkeerde insinuaties zijn stuitend. Zoals Imanse terecht in een bericht heeft gemeld had je het persoonlijk aan me kunnen vragen op de wielerbeurs in Deinze of zelfs op de beurs in Zolder van afgelopen zaterdag. Het zou passend zijn als je je daar aan mij bekend had gemaakt want voor mij ben je nog een onbekende. Desnoods meld je je bij mij op sportmedia@hetnet.nl zodat we met open vizier kunnen praten. En voor alle lezers van dit bericht: we doen ons best om het weer goed in de lucht te krijgen. Bert Hulleman
Beste Frans Nauwelaerts Ook jouw reactie stelt mij ernstig teleur. In tegenstelloing tot Stephko ken ik jou wel persoonlijk. En ik herinner me zelfs dat we telefonisch contact hebben gehad en ik je heb uitgelegd wat er aan de hand was. Dat je geen gegevens en foto's meer kon plaatsen lag uitsluitend aan het feit dat de problemen niet door mij zelf opgelost konden worden. Geen ICT-er dus. En dat er een professionele kracht moest worden ingeschakeld om die problemen op te lossen. Jammer van je reactie en zeker de opmerking over geldklopperij. "Dit allemaal door wanbeheer, geldgewin en bedriegerij." Conclusies die dus nergens op slaan. Maar overigens namens alle bezoekers van de site nog dank voor wat je gedaan hebt.
Ik vind het een prima reactie van "hulleman47" . De genoemde reacties waren nergens op gebaseerd en ver beneden peil. Fijn dat de Wielersite weer voor een groot deel werkt.
Graag had ik hier nog eens op gereageerd. Ik sta nog wel aangeduid als moderator, maar eigenlijk heb ik daar de tijd niet meer voor (WAAIERS neemt nogal wat van mijn tijd in). Ik kijk misschien om de drie weken nog eens op Wielerarchieven en op die manier is deze discussie mij grotendeels ontgaan.
Ik vind het persoonlijk ook heel spijtig dat er ongefundeerde beschuldigingen naar Bert zijn geuit.
In hetgeen ik lees herken ik zeker Bert niet. We weten toch allemaal dat hij het wielrennen en de wielerverzamelaars een warm hart toedraagt. Waarom zou hij mee helpen om boeken over wielrennen te publiceren (en andere sporten) moest hij zo uit zijn op geld verdienen? We weten allemaal dat de oplagen van de boeken niet van de orde van bestsellers zijn.
En nu de Wielersite er weer is kan ik enkel constateren dat die beter (vlugger) werkt dan vroeger. We kunnen er enkel dankbaar om zijn.
Hopelijk kunnen betrokkenen op een of andere wielerbeurs een en ander eens uitpraten. Face to face is toch altijd beter dan online.
Keep going Bert!!!
En ter info: Ook aan WAAIERS wordt er niks verdiend
Opmerking