Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wielerexpress

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

Wielerexpress

Is er iemand die een overzicht heeft van de verschenen artikels in Wielerexpress (Jan Zomer)?

Misschien Jan zelf? janzomer@wielerexpress.nl

Opmerking

We gaan eens proberen.

Opmerking

Oud onderwerp maar Jan heb je dan ooit iets ontvangen van Jan Zomer? Als ik met niet vergis zijn er van de Wielerexpress welgeteld 30 uitgaves geweest met de laatste in 2009, klopt dat? Dus de eerste zou dan 1980 geweest zijn of zijn er jaren waarin er geen Wielerexpress verscheen?
        Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

Opmerking

Dat klopt. Wielerexpress verscheen 1 keer per jaar vanaf 1980 t/m 2009. In de eerste editie was de Wieleragenda 1980 opgenomen. De laatste editie was uitgave nummer 30: Op zoek bij Rik van Looy. Ik heb geen overzicht van alle artikelen. Dan zou ik alle indexen van alle dertig nummers in een bestand moeten zetten. Daarvoor gaf Jan Zomer een aantal jaar de Wieleragenda uit. Ik heb zelf alleen de Wieleragenda 1979. Alle artikelen en foto's daarin zijn gewijd aan Eddy Merckx. Als abonnee kreeg je jaarlijks een attendering. Daar stonden de meeste onderwerpen op. Ik heb er twee bewaard. Zie bijlagen. Imanse, Arie, wielrennen, wielerexpress 2006 (2).jpg
          Toegevoegde bestanden
          Laatst bewerkt door imanse; 05.05.2022, 15:52.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan Bericht weergeven
            Oud onderwerp maar Jan heb je dan ooit iets ontvangen van Jan Zomer? Als ik met niet vergis zijn er van de Wielerexpress welgeteld 30 uitgaves geweest met de laatste in 2009, klopt dat? Dus de eerste zou dan 1980 geweest zijn of zijn er jaren waarin er geen Wielerexpress verscheen?
            Neen, jammer genoeg niet.

Ik heb wel eens iets aan Jan Z. gevraagd (in welk nummer een artikel stond) en dan gaf hij wel antwoord.

Opmerking

Bezig...
            X