Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Afbeeldingen Van Wielerboeken

Samenvouwen
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

Afbeeldingen Van Wielerboeken

[color=red]Ik wil u vriendelijk vragen mij te helpen. Voor het plaatsen in de Site WIELERSPORTBOEKEN zoek ik afbeeldingen van de voorkant van wielerboeken.
    Een Fotokopie of een Scan is al voldoende. Eventueel gemaakte onkosten worden graag vergoed.

1925 - Officiële Prospectus Voor Het Congres Der Union Cycliste Internationale En De Wereldkampioenschappen 1925 (Historie) (boek Wim van Eyle nummer 23)
    1928 - De Wielersport Begint ... - Joris Van Den Bergh (Historie) (boek Wim van Eyle nummer 30)
    1929 - Het Sportalbum - Leo Lauer) (Prentjes) (boek Wim van Eyle nummer 34)
    1932 - De Ontwikkeling Van Het Rijwiel - P.J. Frederiks (technisch) (boek Wim van Eyle nummer 19)
    1932 - Miss Blanche Album (Prentjes) (boek Wim van Eyle nummer 43)
    1935 - Grooten In De Wielersport. Jan Pijnenburg, Een Kampioen Op Het Rijwiel - George J.M. Hogenkamp (Biografie) (boek Wim van Eyle nummer 55)
    1937 - Tegen De Dictatuur In De Wielersport (Algemeen) (boek Wim van Eyle nummer 64)
    1946 - Kampioenen Van Gisteren: Hector Martin - Fernand Carlia (Biografie) (boek Wim van Eyle nummer 104)
    1960 - Apollo, Oudste Wielervereniging Van Rotterdam (Historie) (boek Wim van Eyle nummer 211)
    1963 - Sportpaleis Antwerpen, 1933-1963, 30 Jaar Wielrennen (Historie) (boek Wim van Eyle nummer 232)
    1972 - Hoe Veilig Wielerwedstrijden Organiseren - F. P. Adriaenssens (Technisch) (boek Wim van Eyle nummer 305)
    1974 - Herinneringen Tour de France '74 - Jan Zomer (Tour) (boek Wim van Eyle nummer 330)
    1975 - Herinneringen Tour de France '75 Een Sterk Winnaar En Een Groot Verliezer - Jan Zomer (Tour) (boek Wim van Eyle nummer 341)
    1976 - Herinneringen Tour de France '76 - Jan Zomer (Tour) (boek Wim van Eyle nummer 350)
    1978 - Toursouvenir Leiden '78 - Ron Couwenhoven (Tour) (boek Wim van Eyle nummer 382)
    1978 - Terug In De Tijd Met Cor Bakker - Jan Zomer (Historie) (boek Wim van Eyle nummer 389)
    1979 - Herinneringen Tour de France '79 - Jan Zomer (Tour) (boek Wim van Eyle nummer 409)
    1980 - Prisma Fiets-Onderhoud - Rob Van Der Plas (Technisch) (boek Wim van Eyle nummer 435)
    1983 - 2e Profronde Friesland - Andries Nieuwenhuis en Tinus Jongsma (Historie) (boek Wim van Eyle nummer 492)
    1983 - Training-Gericht 1983 - Theo Noy (Technisch) (boek Wim van Eyle nummer 509)
    1984 - Wielrennen In Friesland, 1983 - Andries Nieuwenhuis en Tinus Jongsma (Jaarboek) (boek Wim van Eyle nummer 520)

Harrie, dit lijkt hetzelfde berichtje als dit er net boven (zelfde onderwerp e.d.) maar hier heb je blijkbaar een foutje gemaakt met de kleuren.

Even wat hulp; je kan een bericht altijd eerst bekijken vooraleer je het post, of achteraf bewerken als je het niet goed vindt (Bewerken knop bij iedere post in het draadje)

Bij deze sluit ik deze maar af

TLM
    Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

Opmerking

Bezig...
    X