Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Gruppocompatto versus Una corsa lunga un secolo

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

Gruppocompatto versus Una corsa lunga un secolo

Sommige hebben allicht hier op het forum gelezen dat ik terug het virus oplopen heb, nee niet dat wat ons twee jaar bezig heeft gehouden, maar de wielermicrobe dus.

Dus wil ik mijn verzameling weer opbouwen die ik hier grotendeels had verkocht … dat gaat me dus centjes kosten, maar het is wat het is

Nu vroeger had ik Una corsa lunga un secolo in bezit maar ik zie dat er meer recente versie door dezelfde auteurs is uitgebracht genaamd Gruppocompatto (in 2014?). Hoe verhouden deze beide zijn van elkaar? Ik vermoed dat in de latere versie fouten uit de eerste versie zijn gehaald?

Ook is dit boek ergens in de lage landen te vinden of alleen te bestellen in Italië zelf?
    Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

Ik heb alleen de periode voor 1900 vergeleken en over die periode staat er wel heel wat meer in maar foutloos is het zeker niet. Ik heb hem destijds nog aangekocht bij Claude Degauquier maar die zal je op de beurzen niet meer aantreffen.

Kristof

Opmerking

Bedankt Kristof, ga eens kijken hoe ik het in Italië kan bestellen.

Opmerking

Moi je l'ai acheté l'année dernière sur Amazon tout simplement :
        https://www.amazon.fr/Gruppocompatto.../dp/8869990001

amazon.be ou amazon.nl ça doit marcher aussi

Amicalement
        Didier

Opmerking

Ik denk dat Gruppocomptto het beste boek is. Foutenvrij zal wel niet, beter dan Una corsa lunga en zeker beter dan Tutto il Ciclismo.

Moet wel te vinden zijn op het internet.

Jan

Opmerking

didierk Merci. Le livre est en fait un peu moins cher sur Amazon Italie.

Jan De Smet
            Super Moderator
            Jan De Smet , en gevonden ook, ik laat er niet graag gras over groeien 😉

Tip: voor wie af en toe iets op Amazon besteld, je kan altijd de site keepa.com gebruiken en daar dan het ISBN nummer van het boek invullen bij zoeken. Nadat het boek gevonden is heb je onderaan de pagina een link 'Compare international Amazon prices' en dat zal je tonen wat het kost per Amazon shop. Verzendkosten zijn wel niet inbegrepen en dat kan per land wel verschillen. Amazon NL zit helaas nog niet in het keepa.com systeem.

Voor tweedehands zijn US en UK uiteraard minder interessant wegens BTW + 15€ kosten in België en dat in Nederland vergelijkbaar zijn.

Opmerking

Bezig...
            X