Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vraag over het Het Geheim Van Raleigh boek

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

Vraag over het Het Geheim Van Raleigh boek

Blijf maar vragen stellen over boeken, tja ik moet ergens beginnen om mijn verzameling terug aan te vullen.

Van het boek Het Geheim Van Raleigh zijn blijkbaar twee versies uitgebracht want kan twee verschillende ISBN nummers vinden maar ik weet niet welk nummer bij welke versie hoort.

Er is blijkbaar een gewone versie en een versie met doos. Wat zijn de ISBN nummers voor deze versies?

Bijkomende vraag, weet iemand wat de originele prijs was van deze, vaak staat dat ook achteraan bij de barcode en ISBN nummer maar niet altijd.
    Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

Even gekeken naar mijn exemplaar. Dit is de originele in doos. Hiervan is het ISBN-nummer 9080967637. De prijs staat er niet in, maar ik meen mij te herinneren dat het 39 Euro was. Dat was toen een hele prijs, maar het is dan ook een bijzonder boek.

Opmerking

Bedankt Fred, gek genoeg had ik twee andere nummers gevonden 90-809676-3-7 en 90-204-0976-X

Ik weet dat het een duur boek was, en zal mogen dankbaar zijn als ik nog zou kunnen vinden aan die prijs. Nu de zoektocht kan beginnen.
      Laatst bewerkt door Stefaan; 29.03.2022, 21:09.

Opmerking

Stefaan,

https://sportmediashop.nl/algemeen/4...tverkocht.html

https://sportmediashop.nl/algemeen/4...tverkocht.html

Bert Hulleman

Opmerking

Stefaan,
          Zelfde ISBN nummer als Fred. Kan het zijn dat er meerdere uitgaven zijn geweest? Bij Bert Hulleman zie ik een ander voorblad en met reclame van Bike Totaal. Bij de originele doos geen "sponsor"

Opmerking

Ik heb een paperback met ISBN 978-90-204-0976-5

Opmerking

Peter, heb ondertussen toch een paar weken dezelfde versie in bezit zoals Fred die heeft. Degene waarnaar Bert verwijst, waarvoor dank, is de tweede versie zonder de doos dacht ik en andere cover met wel met een harde kaft als ik me niet vergis. Maar blijkbaar zijn er dan drie versies uitgebracht omdat VeloStatistics een paperback in bezit heeft.

Opmerking

Stefaan, Inderdaad drie verschillende versies. Die met de doos is de echte. Voor de dealers van Bike Totaal hebben ze een versie gemaakt zonder doos. Wel gelijk aan de "echte" versie maar wel met 8 pagina's extra over Raleigh fietsen. Die werden bij die dealers verkocht en was niet in de boekhandel te koop. En inderdaad is er een versie als paperback. Maar dat is vooral de tekst en eigenlijk geen foto's. Voor een verzamelaar een onding. Bert Hulleman

Opmerking

Bedankt voor de extra informatie en bevestiging Bert 👍

Opmerking

Bezig...
                  X