Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Overlijden Harrie Heinen

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

Overlijden Harrie Heinen

De oprichter en bezieler van Wielersportboeken.nl/be is ons ontvallen. Harrie is vorige nacht vredig ingeslapen.
    Onze verslagenheid is intens.
    Eind 2019 werd hij getroffen door een zware hersenbloeding. Sindsdien verbleef hij in een verpleegtehuis.
    Helaas werd duidelijk dat Harrie niet meer op zijn welgekende wijze kon functioneren in het dagelijks leven en dat hij niet meer in staat was om aan de website te werken.

We wensen zijn vrouw, (klein)kinderen en familie heel veel sterkte.
    Rust zacht vriend.

Om het werk van Harrie in ere te houden gaan we bekijken hoe we de website in de toekomst gaan voortzetten. Nieuwe titels van boeken en tijdschriften worden via de twitterpagina (twitter.com/wielersportboek) toegevoegd aan de catalogus.
    We hopen jullie in het najaar meer informatie te geven.

Robert Pijcke

Had reeds weet van de situatie van Harrie, maar het komt toch altijd hard aan als iemand er plots niet meer is. Daarom ook mijn medeleven aan zijn familie.

Heb een paar keer het genoegen gehad Harrie te mogen ontmoeten op wielerbeurzen en het was altijd een plezier om met hem een praatje te maken bij een drankje.

Rust zacht Harrie.
    Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

Opmerking

Mijn oprecht medeleven aan familie en vrienden. Ik had ook het genoegen hem een aantal keer te mogen al moet de laatste keer inmiddels bijna 15 geleden zijn. Zonder Harrie zou het wielerverzamelaarswereldje er vandaag helemaal anders. Dankzij hem (met medewerking van vele anderen) weten we wat te verzamelen.

Kristof

Opmerking

Veel sterkte aan familie en vrienden. Harrie was de pionier voor de Nederlandstalige wielersportboeken, zijn naam blijft voor altijd verbonden met "wielersportboeken".

Opmerking

Jammer dat weer een gepassioneerd wielerliefhebber weggevallen is. Bij deze mijn medeleven aan de familie.

Het verlies van een dierbare is steeds een moeilijk moment.
          Echter, er is niets dat voorgoed verdwijnt, als men de herinnering bewaart.

Opmerking

Mijn oprechte deelneming aan familie en vrienden.

Opmerking

Bezig...
            X