Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

coups de pédales

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

coups de pédales

Weet er iemand wanneer nr 204 digitaal is van coups de pédales, de laatste is van maart-april

dank bij voorbaat
    Eddy

Mij ook niets over bekend, is inderdaad sindsdien nog geen nieuw nummer verschenen.

Opmerking

Ik heb gisteren toevallig vernomen dat hoofdredacteur Guy Crasset één van de slachtoffers werd van de watersnood in Wanze, vandaar een vertraging voor de volgende uitgave.

Opmerking

Meer info op het forum Mémoire du Cyclisme http://www.memoire-du-cyclisme.eu/SM...p?topic=6530.0

Opmerking

dat is iets anders , ik wens hem veel sterkte en dat de problemen daar snel opgelost zijn.
          Groetjes
          Eddy

Opmerking

Bedankt voor de aanmoediging.
            Hélas, ik verloor een deel van mijn collectie die in de kelder was onder 2,50 m. water.

Opmerking

Door gemakzucht, nalatigheid of hoe je het ook wil noemen, download ik de digitale versie nog wel eens na een aantal maanden,
              Nu heb ik 208 gedownload zonder problemen in PDF formaat en kan ik het op mijn USB stick opslaan. Maar bij de nummers ervoor gebeurt dat niet.
              Ik krijg een driehoekje met de kleuren groen, geel, blauw en daarachter de tekst CdP207.pdf - Google Drive.
              Ik kan het nummer wel scrollen en lezen. Ik zie nergens een link/icoon hoe ik het kan opslaan op mijn PC. Ik kan het wel afdrukken.
              Wat doe ik fout.

Gerrit

Opmerking

Gerrit
                Ik heb wel een Mac, dus misschien lukt hetzelfde niet op Microsoft.
                Als ik rechtstreeks naar het meest recente nummer ga en dan tot een dus probeer toegang te krijgen, lukt niets.
                Als ik echter op de site van cap een jaargang aanklik en dan een nummer, kan ik het doorrollen. Als ik daarna ook een download doe, kan ik via "Voorvertoning" opslaan.
                Patrick
                Patrick

Opmerking

Bezig...
                X