Een super super dikke proficiat aan Jan, Jan, Hans en Patrick voor dit formidabel initiatief. In één woord prachtig. Het eerste nummer doet al watertanden voor het vervolg.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Tijdschrift "Waaiers"
Samenvouwen
X
-
Labels: Geen
Oorspronkelijk geplaatst door Frascati55 Bericht weergevenEen super super dikke proficiat aan Jan, Jan, Hans en Patrick voor dit formidabel initiatief. In één woord prachtig. Het eerste nummer doet al watertanden voor het vervolg.
En ook "wonderful" foto's, in het bijzonder die van de originele wielertruien.
Ik verheug mij al op het volgende nummer.
Opmerking
Ik kan mij alleen maar aansluiten bij de vorige reacties. Wie had ook weer gezegd dat " GRATIS " niet bestond. Proficiat.
Opmerking
proficiat aan de uitgevers van Waaiers , dit digitaal meesterwerk mag er zijn . Doe zo verder en bedankt
met vriendelijke groeten
Gino Maes
Opmerking
Proficiat Jan en medewerkers, het boeit enorm om te lezen, ik hoop dat dit kan blijven bestaan.
Groetjes
Eddy
Opmerking
Waaiers
Ik sluit me volmondig aan bij alle woorden van lof die hier door anderen al geschreven zijn.
Opmerking
Proficiat
Dikke proficiat voor dit initiatief en in deze tijden van stijgende prijzen:GRATIS...
Opmerking
© 2003-2022, WielerArchievenMogelijk gemaakt door vBulletin® Versie 5.6.6
Copyright © 2025 MH Sub I, LLC dba vBulletin. Alle rechten voorbehouden.Alle tijden zijn GMT+1. Deze pagina is gegenereerd om 05:38.Bezig...X
Opmerking