Okee, bedankt voor de snelle reactie!
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Fotogalerij - Reacties
Samenvouwen
X
-
J'ai Trouve' Dans Fotogalerij La Photo 1980 San Giacomo
Francesco Corti Mais Il Est
Claudio Corti Ex Champion D'italie - Ex Champion Mondial Amateur
Et Actuel D.s. Del Barloword
Opmerking
Merci beaucoup Osvaldo, vous est droite que il est Claudio Corti et pas Francesco Corti.Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan
Opmerking
Oorspronkelijk geplaatst door jovanni Bericht weergevenZiet er mooi uit!
Ik kwam een foutje tegen: bij de TI-Raleigh-ploeg van 1982 staat ten onrechte een foto van Adrie van Houwelingen, die pas in 1983 voor die ploeg reed,
groet
dan de andere renners voor 1982, en is exact dezelfde als de foto voor
1983. Bij deze dan ook verwijderd.
Bedankt voor het ontdekken van de foutUitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan
Opmerking
Oorspronkelijk geplaatst door Willem D Bericht weergevenDan bij Flandria 1969:
Horen volgens mijn gegevens niet bij Flandria 1969:
Albert Cornet (was alleen in 1968 prof, moet dus 1968 zijn)
Paul Crapez (heeft nooit voor Flandria gereden, verkeerde naam bij foto???)
Sylvere Hellebuyck (was alleen in 1968 prof, moet dus 1968 zijn)
Francis Rasson (was in 1967 & 1968 bij Flandria. Ik heb hem niet meer in 1969)
Ronny Schoep (Heb ik niet als prof in 1969)
Leon Thomas (Heb ik niet als prof in 1969)
Weet iemand meer? Of kan iemand dit bevestigen?
Dank,
Willem
Vroeger hebben we hierover al eens een draadje opgezet, maar door de opstart van het nieuwe forum vind ik het niet meer terug.Laatst bewerkt door Frascati55; 22.05.2007, 18:45.
Opmerking
Ik heb Crapez in 1969 bij Flandria-De Clerck-Krüger en BIC.
Cornet & Hellebuyck & Rasson waren aangekondigd bij Flandria-De Clerck-Krüger in 1969 maar reden niet dat jaar. Ik had ze ook bij Flandria staan maar na controle met de lijst van Guy Crasset (gebaseerd op de BWB-licenties) ga ik akkoord met Frascati.
Schoep was nooit prof en Thomas pas vanaf 31/01/72.
Opmerking
Oorspronkelijk geplaatst door Frascati55 Bericht weergevenWat Schoep betreft kan ik formeel zijn. Ronny was nooit prof, maar had wel contacten met Flandria en kreeg zo een plaatsje in de publiciteitsfoto's, zoals dat toen met velen het geval was, ook bij Goldor en nog meer bij Reno-Kint, waar Jan en klein Pierke gefotografeerd werd met een trui van Reno-Kint.
Vroeger hebben we hierover al eens een draadje opgezet, maar door de opstart van het nieuwe forum vind ik het niet meer terug.
Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan
Opmerking
Al deze gegevens kloppen en het is misschien wat verwarrend, maar de oorspronkelijke bedoeling is de publiciteitsfoto's weer te geven waarvan we het bestaan afweten en zodus horen Hellebuyck, Cornet en co. hier wel bij alhoewel ze toen geen of nog geen prof waren. Zo heb ik op de ruilbeurs te Valkenswaard nog een publiciteitskaart- postkaartformaat- op de kop getikt van Sergio Campedelli -of is het Campadelli?- uit 1969 met trui Flandria-Krüger-de Clerck. Was deze effectief prof in 1969 bij deze ploeg of hoort hij ook bij hogervernoemde categorie?
Opmerking
Bij de KAS 1977 ploeg zit duidelijk de ploegfoto van de 1974 ploeg.
Jacques Burremans gaf het daar ook aan.
Opmerking
Bedankt Willem, bij deze aangepastUitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan
Opmerking
Welke bedoel je Hans degene die 'k nu toegevoegd heb, of hetgeen er al een tijd opstond?Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan
Opmerking
De foto's toegevoegd op 29 mei dateren uit 1971 en zijn deze uit de folder. Voor zover mij bekend is hebben alleen Abelshausen, Dierickx en Verbeek een publiciteitsfoto op postkaartformaat - zelfde als op de folder - voor het seizoen 1971. Op de voorzijde van de folder komt een groepsfoto in kleur voor.
Opmerking
Klopt Willem, Gallopin en Gauthier reden in '78 voor Lejeune en pas in '79 voor Miko-Mercier.
Bij deze de ploeg dan ook verplaatst naar het correcte seizoen.Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan
Opmerking
© 2003-2022, WielerArchievenMogelijk gemaakt door vBulletin® Versie 5.6.6
Copyright © 2024 MH Sub I, LLC dba vBulletin. Alle rechten voorbehouden.Alle tijden zijn GMT+1. Deze pagina is gegenereerd om 13:33.Bezig...X
Opmerking