Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Fotogalerij - Reacties

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

De foto's van Mann - Grundig 1967 zijn dezelfde als die van 1966.
    Volgens mij horen die in 1966 omdat Kerkhove en Van Clooster in 1967 niet meer voor Mann reden.

De foto van Claude Castel bij Mercier 1967 hoort daar niet bij. Hij reed dat jaar niet voor die ploeg, hij was zelfs geen prof meer. Je kunt het ook zien aan de manier dat co-sponsor Hutchinson geschreven is. Misschien past hij beter bij 1963??
    Laatst bewerkt door Willem D; 21.07.2007, 16:53.

Opmerking

Kan iemand hetgene Willem hier stelt bevestigen? Heb zelf namelijk niet meer
      de beschikking over voldoende materiaal om dit zelf uit te vissen.
      Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

Opmerking

Ja, mijn externe harde schijf waar al mijn foto's op stonden heeft de geest gegeven. Daarom dat ik weer overnieuw moet beginnen en heb ik een goeie kans om alles eens goed na te lopen.

Pelforth 1968. Er staan hier 5 foto's op de site.
        Morelon en Trentin zijn nooit prof geweest naar mijn weten, maar goed, dat kan nog steeds 1968 zijn.

Claude en Bernard Guyot waren wel prof in 1968, maar Pelforth had andere shirts in 1967 en 1968 tov de shirts van voor 1967. (Dit heb ik van Memoire)
        De shirts waar deze 2 renners in afgebeeld staan zijn van voor 1967, dus ik denk dat deze reeks van 1966 is. Maar toen waren de Guyots nog geen prof. Misschien dat het hier om een reeks van amateurs uit 1966 gaat?

Opmerking

Hallo,

Morelon is wel prof geweest op het einde van zijn carriere.

Groeten,

Filip Peeters

Opmerking

Ja okee, 1980. Zover had ik niet gekeken.
            Heeft verder ook niet veel met het onderwerp te maken.

Opmerking

Nou, nog 1:

Tigra 1968 is de set van 1967. In 1968 reden Hauser, Heberle en Pfenninger niet meer voor Tigra. Komt nog bij dat Enicar in 1968 geen co-sponsor meer was.

Opmerking

Regiostrom 2006

is dit de juiste plaats voor deze vraag?

Maar wat staat die foto van de Renang broers (met ComNet trui) te doen bij de fotos van Regiostrom 2006?

Opmerking

Het is niet de juiste plaats Dirk, ik heb het aangepast

Kristof

Opmerking

Dromedario 1986 hoort volgens mij in 1984, Schmutz was alleen in 84 + 85 bij de ploeg en Cipollini was in 1983 + 1984 bij deze ploeg.

Overeenkomstig jaar is 1984.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door dirk van hove Bericht weergeven
                      is dit de juiste plaats voor deze vraag?

Maar wat staat die foto van de Renang broers (met ComNet trui) te doen bij de fotos van Regiostrom 2006?
                      Oorspronkelijk geplaatst door Willem D Bericht weergeven
                      Dromedario 1986 hoort volgens mij in 1984, Schmutz was alleen in 84 + 85 bij de ploeg en Cipollini was in 1983 + 1984 bij deze ploeg.

Overeenkomstig jaar is 1984.

Beide aangepast, waarvoor dank om dit te melden.
                      Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

Opmerking

Zahor 1987,

In dit jaar mis ik hier de foto's van Sabino Angoitia & Luis Perez Garcia.
                        Op de wielersite.net heeft Jack Claassen deze reeks aangeleverd en overduidelijk zijn het niet "gejatte" foto's van hier.
                        Dat betekent dus dat ook hij net deze 2 renners uit deze reeks mist.

Mijn vraag is: bestaan deze en heeft iemand misschien een scan van deze 2 renners uit 1987 Zahor??

Opmerking

Opmerking

Wat is de bedoeling van deze MIC - DE GRIBALDY foto uit 1974, identificatie?

Opmerking

niet voor Fotogalerij

Opmerking

Molteni 1971 - Louis Bruyere

Ik zit de Molteni-ploeg van 1971 te bekijken. De eerste foto heeft als bijschrift Jos Bruyere terwijl er duidelijk op de foto Louis Bruyere staat. Hoe zit dit?

Groet,
                                Bart

Opmerking

Bezig...
                                X