Een verkeerd naamschrift denk ik , zoals vele fotos.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Fotogalerij - Reacties
Samenvouwen
X
-
Oeps, ja het was een reactie van op het werk. Jaja op jullie kosten
Dus geen verklaring van Louis Bruyère (heette zijn vader niet Louis?)
Opmerking
Oorspronkelijk geplaatst door rob.twis Bericht weergevenWhere can I send some team pictures (Frimatic 1969, Hoover 1971, Miko 1976?)
This adress will do fine: bart.vancoillie@telenet.be
Thanks for your help!
Opmerking
Zijn de op dit forum verschenen foto's van de ploegen VLASSENROOT , ISAAC en 3C GRUPPE de officiële publiciteitsfoto's ? Ik denk van niet : deze van Vlassenroot en Isaac zijn gemaakt door een Duitse fotograaf die het mij persoonlijk bevestigd heeft. De ploegverantwoordelijke van 3C Gruppe heeft mij eveneens persoonlijk bevestigd tijdens de Druivenkoers te Overijse dat men voor dit seizoen enkel een ploegfoto heeft uitgebracht.
Opmerking
3C GRUPPE heeft wel losse foto's op de ploegwebsite staan voor te downloaden.
De foto's zijn dan dezelfde als die van Hugo alleen die van hugo zijn wat bleker.
Een ploegfoto hiervan heb ik nog nooit gezien.Laatst bewerkt door joep; 07.09.2008, 13:09.
Opmerking
Bedankt voor de reacties.
Bij nader inzicht zie ik inderdaad op de Vlassenroot-foto's staan "(c) Stiehl/Ramme" en op die van Isaac "Foto Mario Stiehl". Om copyright-problemen te voorkomen zullen we de foto's verwijderen, dan wel de omschrijving aanpassen naar de originele bron, ik laat de beslissing aan Stefaan over.
Omschrijving voor Team 3C Gruppe veranderen we naar "downloads website".
Sorry voor de oorspronkelijk verkeerde informatie.
mvg
Bart
Opmerking
Ik denk dat het inderdaad de beste oplossing is Bart om eventuele problemen te voorkomen qua copyrights. Zo heeft o.a. ook de Duitse firma Trad-Tex , die wollen reprowielertruien op de markt brengt, op zijn site laten weten dat ze omwille van de naamsrechten voorlopig geen truien meer kunnen aanbieden. Het blijkt dus allemaal niet zo eenvoudig te zijn met die auteurs- en naamrechten. Ik vraag me af of al die producenten van reprowielertruien in moderne stof ook geen gevaar lopen. Daaraan zie je hoever dat reikt , want er zijn toch een aantal firma's die eenvoudigweg niet meer bestaan en dan toch moet er iemand zijn die hierop inspeelt om deze initiatieven te boycotten. Misschien wat afgeweken van het originele onderwerp foto's.
Opmerking
Guiseppe Saronni 1978: http://www.wielerarchieven.be/galler...hp?photo=27258
Volgens mij hoort deze in 1979, gezien de opmerkingen van Jan de Smet op dit forum over de scic ploegen 1978 en 1979: http://www.wielerarchieven.be/forum/...ead.php?t=5392 en http://www.wielerarchieven.be/forum/...ead.php?t=5461
Ook de houding van de renner en de tekst kloppen.
Opmerking
© 2003-2022, WielerArchievenMogelijk gemaakt door vBulletin® Versie 5.6.6
Copyright © 2024 MH Sub I, LLC dba vBulletin. Alle rechten voorbehouden.Alle tijden zijn GMT+1. Deze pagina is gegenereerd om 05:55.Bezig...X
Opmerking