bedankt Willem, is bij deze dan ook verwijderd
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Fotogalerij - Reacties
Samenvouwen
X
-
Heren
De foto's van Landbouwkrediet 2007 ,kan dit soms de achterkant zijn want de voorkant is toch zwartwit en de ploegfoto ontbreekt ??
Van Rob Peeters waren er twee verschillende uitgaven
Ik heb in totaal 21 kaarten
Van Klaipeda 2007 heb ik er 17 maar daarmee heb ik er nog twee tekort terwijl er maar 13 op de fotogallerij staan
Wie brengt hier klaarheid in de duisternis
Opmerking
Palmans Collstrop
De kaarten van Palmans werden al in 2005 uitgegeven nml 10 st. en deze staan op de fotogallerij bij 2006
Stijn Huys ontbreekt alhoewel hij op de ploegfoto staat
in 2006 werden maar 3 kaarten uitgegeven waarvan er al twee staan ,enkel Albert als Europees Kampioen ontbreekt nog
Opmerking
Klaipeda 2007
Voor zover ik weet ontbreken deze 4 foto's op fotogalerij : Simas Kondrotas, Gianni Riemslagh, Roel Vanmuysen, Nicky Allard. (van Klaipeda natuurlijk) WILLYV.
Opmerking
Hallo,
kan het zijn dat de foto's van Fidea 2005 die zijn van 2006 ?
Ik dacht dat er andere foto's waren van 2005.
Filip.
Opmerking
Hallo,
ik herhaal hier mijn vraag nog eens ivm Fidea.
Is er geen fout in 2005 (moeten dit geen andere foto'd zijn)
Filip.
Opmerking
Hallo Bart,
Als men de foto's bekijkt zijn het juist de zelfde voor 2005 en 2006. (dus is er iets fout)
Enkel de kampioenen foto's zijn juist.
Bij de reeks van 2005 staan de namen onderaan zoals die van de foto's met de kampioenen (Wellens en Van Santvliet).
Groeten,
Filip.
Opmerking
Hallo Filip,
er moet inderdaad iets fout zijn gegaan. Ik heb twee reeksen, verschillend van elkaar.
Wordt bij de volgende update aangepast.
Bedankt.
mvg
Bart
Opmerking
zetelhallen
ik weet niet of dit al aangehaald werd maar ik zeg het toch voor de zekerheid
zetelhallen 1994
edwin enthoven is edwin van enthoven
en willy willems ontbreekt
ik heb hem hier liggen
Opmerking
palmans
palmans 1994
de 3 die daarbij staan komen totaal niet overeen met mijn reeks die compleet is de foto's die in de fotogalerij staan die 3 zijn dat de echte of niet
Opmerking
Opmerking
© 2003-2022, WielerArchievenMogelijk gemaakt door vBulletin® Versie 5.6.6
Copyright © 2024 MH Sub I, LLC dba vBulletin. Alle rechten voorbehouden.Alle tijden zijn GMT+1. Deze pagina is gegenereerd om 18:22.Bezig...X
Opmerking