Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Foto's Ploegen 2009

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

Foto's Ploegen 2009

2008 zit er al weer op, hier dus het draadje voor 2009

Hier kunnen jullie dus melden wat er aan publiciteitsmateriaal en dan vooral de foto's is verschenen in 2009.

Hier de draadjes van de vorige jaren:

Veloro zal weer zijn uiterste best doen om alles op regelmatige tijdstippen samen te vatten. Ooit had hij een eigen site wat dat betreft.

Veel verzamelgenot

Kristof

Update 4 januari 2009.

Beste mensen.

Het jaar 2009 is pas 4 dagen oud en de eerste ploeg heeft al fotomateriaal. Het kan snel gaan. Ik hoop dat mijn nieuwjaars wens is gelezen en dat nu menigeen zal meewerken aan het excelbestandje.

Het bestand is een beetje gewijzigd qua opzet , naar ik hoop valt het in goede aarde??

Hoe werkt het nu ??

De drie categorien blijven bestaan. Ze staan nu bovenaan. Je moet er nu alleen op klikken met de muis.
    Om het simpel te zeggen er moet geklikt worden op de ploeghyperlinks en dan verschijnt er een menu. Heeft een ploeg geen fotomateriaal dan is er uiteraard geen hyperlink.

Voor alle verzamelaars weer veel zoek en ruil plezier en voor alle verder geinteresseerde veel kijkplezier gewenst.
    Toegevoegde bestanden
    Laatst bewerkt door veloro; 04.01.2009, 10:42. Reden: wijziging aantal foto's BKCP-Powerplus
    Heb je info over publiciteitsmateriaal van de ploegen deel die met je medeverzamelaars, hier op WA of stuur ze naar : wielervelo@hotmail.com

Opmerking

ook nieuw: Jan Verstraeten - KDL trans
      gratis bij Jakke.

Opmerking

Update 6 januari 2009.

Beste mensen.

Een update in het volgende :

de layout
        aanvullingen met ploegen
        aanvulling van gegevens

Het bestand is dus een beetje gewijzigd qua opzet , naar ik hoop valt het in goede aarde??

Hoe werkt het nu ??

De drie categorien blijven bestaan. Ze staan nu bovenaan. Je moet er nu alleen op klikken met de muis.
        Om het simpel te zeggen er moet geklikt worden op de ploeghyperlinks en dan verschijnt er een menu. Heeft een ploeg geen fotomateriaal dan is er uiteraard geen hyperlink.

Voor alle verzamelaars weer veel zoek en ruil plezier en voor alle verder geinteresseerde veel kijkplezier gewenst.
        Toegevoegde bestanden
        Laatst bewerkt door veloro; 06.01.2009, 12:47.
        Heb je info over publiciteitsmateriaal van de ploegen deel die met je medeverzamelaars, hier op WA of stuur ze naar : wielervelo@hotmail.com

Opmerking

Ploegen 2009

Revor geeft foto's uit van Valentijn Van De Velde,Lars van der Haar en Tijmen Eising

Groeten
          Francky
          Francky Callewaert
          Elite zn Contract
          Laatst bewerkt door Francky Callewaert; 07.01.2009, 18:39. Reden: schrijffout

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door francky007 Bericht weergeven
            Revor geeft foto's uit van Valentijn Van De Velde,Lars van der Haar en Tijmen Eising

Groeten
            Francky
            Alle renners van revor behalve Erwin Vervekken.
            Die is nog niet binnen.

Opmerking

Dylan

Er rijden nog renners bij Revor waar geen foto's van zijn

Groeten
              Francky

Opmerking

Dylan

Er rijden nog renners bij Revor waar geen foto's van zijn

Groeten
                Francky
                Ahn dat wist ik niet.
                srr
                Mag ik wel vragen welke?

Opmerking

Dylan

Meer bepaald Jesper Baelen en Xandro Meurisse die uitkomen bij de Junioren

Groetjes
                  Francky

Opmerking

Dylan

Meer bepaald Jesper Baelen en Xandro Meurisse die uitkomen bij de Junioren

Groetjes
                    Francky
                    Ahn ok thx.

Opmerking

Update 17 januari 2009

Beste mensen.

Een update :

aanvullingen met ploegen
                      aanvulling van gegevens

Het bestand is dus een beetje gewijzigd qua opzet , naar ik hoop valt het in goede aarde??

Hoe werkt het nu ??

Toegevoegde bestanden
                      Laatst bewerkt door veloro; 18.01.2009, 09:56. Reden: Aaanpassing link voor Revor-Jartazzi

Opmerking

Bij mij valt het in ieder geval in de smaak. Overzichtelijk, gebruiksvriendelijk, en nuttige informatie.
                        Twee kleine opmerkingen echter:
                        1. wat is de betekenis van de kolom "Foto's aanwezig"? Dat je ze al hebt? Dat ze bij jou te krijgen? Het zou misschien interessant zijn om die kolom te gebruiken voor het reeds al of niet aanwezig van de foto's op de Fotogalerij.

2. moet Revor-Jartazi geen link hebben?

Verder niets dan lof!

mvg
                        Bart

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door BartVancoillie Bericht weergeven
                          Bij mij valt het in ieder geval in de smaak. Overzichtelijk, gebruiksvriendelijk, en nuttige informatie.
                          Twee kleine opmerkingen echter:
                          1. wat is de betekenis van de kolom "Foto's aanwezig"? Dat je ze al hebt? Dat ze bij jou te krijgen? Het zou misschien interessant zijn om die kolom te gebruiken voor het reeds al of niet aanwezig van de foto's op de Fotogalerij.

2. moet Revor-Jartazi geen link hebben?

Verder niets dan lof!

mvg
                          Bart
                          De kolom foto's aanwezig wil zeggen dat er pub. foto's van die ploeg zijn.

De link zal aangepast worden.

Groetjes

Opmerking

ah zo, bedankt voor de uitleg
                            ik wil niet mieren...ken, maar ik zou de kolom dan noemen "Foto's beschikbaar" of zo, naar analogie met het engelse "available"

mvg
                            Bart

Opmerking

De foto van Erwin Vervecken(revor-jartazi)is ook beschikbaar

Groeten
                              Francky

Opmerking

Bezig...
                              X