Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ploegmaat Merckx

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

ploegmaat Merckx

enig idee wie de ploegmaat is van Merckx ? waarschijnlijk uit de zesdaagse of een meeting in Milaan.
    Toegevoegde bestanden

Volgens mij Giuseppe BEGHETTO.

Opmerking

als het Beghetto is, moet het dan wel uit een meeting komen, en niet in een zesdaagse van Milaan.

Opmerking

Merckx reed met Beghetto in de zesdaagse race in Milaan in 1967 - 6e plaats.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Soens Bericht weergeven
          als het Beghetto is, moet het dan wel uit een meeting komen, en niet in een zesdaagse van Milaan.
          Jan

De foto is neit super scherp, kan je de publiciteit op de broeken lezen, dat kan helpen 1967 te bevestigen (Peugeot en FBE-Terrmozeta of Ignis).
          Patrick

Opmerking

Patrick
            op de broeken is Termozeta te lezen, ook op die van Merckx. ook op de trui van Beghettto. Merckx heeft geen vermeldingen op de trui. wellicht een rode trui met witte band. zesdaagse van Milaan 1967 zoals door sixdayfan geschreven.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Soens Bericht weergeven
              Patrick
              op de broeken is Termozeta te lezen, ook op die van Merckx. ook op de trui van Beghettto. Merckx heeft geen vermeldingen op de trui. wellicht een rode trui met witte band. zesdaagse van Milaan 1967 zoals door sixdayfan geschreven.
              Denk ik ook, zeker die Trrmozeta wijst sterk naar Beghetto en 1967 of vroeger (in latere jaren zie ik Merckx geen publiciteit voor een andere Italiaanse ploeg maken).
              Patrick

Opmerking

ik zie geen foto!

Opmerking

Zoals aangegeven in Forum bijgewerkt en verhuisd zijn er helaas momenteel problemen met bijlages. En de respons van de developers van de forum software is niet bepaald snel te noemen. Als ik tegen eind dit weekend niets gehoord hebt zal ik een andere optie proberen die hopelijk wel werkt.

VBTester is uiteraard de test account van mezelf Stefaan, om dat te verduidelijken.

Opmerking

Bezig...
                  X