Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

transfers 2009

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

Oorspronkelijk geplaatst door kris-dimi Bericht weergeven
    als u eens beter zou kijken
    dan zou u zien dat er rechtsbovenaan staat in het groen is zeker en in het rood is ondervoorbehoud of intresse of kan er naar toe
    in orde ja
    Niet in orde Koen de Kort (Ned) Astana niet bij Rabobank maar is bevestigt bij Skil-Shimano.
    http://www.sportweek.nl/wielrennen/7...r_Skil-Shimano
    Laatst bewerkt door joep; 19.09.2008, 21:07. Reden: Link vergeten

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door joep Bericht weergeven
      Niet in orde Koen de Kort (Ned) Astana niet bij Rabobank maar is bevestigt bij Skil-Shimano.
      bij de ene update worden er de nieuwe transfers of geruchten bij geplaatst
      en bij de nadere update worden de andere dan verwijderd

Opmerking

jongens, kan het ook op een vriendelijke manier ???

Opmerking

Mannen, ik kom even tussen als moderator.

We blijven vriendelijk ten opzichte van elkaar. Smileys gebruiken is leuk maar smileys zoals en kunnen ook reacties opwekken.
          Stel jullie gewoon voor dat jullie rechtstreeks met elkaar praten. Dan is een mens ook altijd voorzichtiger in zijn uitspraken en reacties.

Persoonlijk vind ik deze rubriek overbodig. De kranten en teletekst staan vol met geruchten van transfers. Ik denk dat iedereen hier op het forum wel een krant leest of teletekst heeft.
          Uiteindelijk zijn het de ploegensamenstellingen van 2009 die definitief uitsluitsel geven.

Mvg

Jan

Opmerking

Goede tussenkomst Jan !!

Helemaal met je eens. We zijn er om elkaar te helpen en niet om elkaar de loef af te steken. Ik vind deze rubriek inderdaad ook niet nodig. Op die manier voeden we de geruchtenstroom en houden ons niet bezig met de exacte feiten.

Fer

Opmerking

ik zou graag van mijne kant me exscuseren
              ik ben blij dat er iemand is zoals jan

Opmerking

Dat vind ik verdomd netjes.
                Je hoort erbij !!

Fer

Opmerking

Barbe naar LBK, Amorison blijft.

Pfannberger naar Katyusha

Hunt naar Cevelo.

Opmerking

Zabel stapt aan het einde van het seizoen op bij Milram,en geruchten doen de ronde dat hij zal tekenen voor SILENCE-LOTTO??

Francky

Opmerking

paolo bettini en davide rebellin rijden volgend jaar samen melt gazzetto dello sport
                      het team dat ze zouden bij rijden is TelTeck-H2O'

kan iemand dit bevestigen

Opmerking

Volgende week meer duidelijkheid dan wordt de ploeg voorgesteld in Varese!

Francky

Opmerking

Verlengen bij Flaminia: G.Caruso, D'Aniello en Biondo

Julien Loubet t/m 2011 bij Ag2r-La Mondiale

Bertagnolli naar Knauf (Nippo)

Opmerking

jef braeckevelt momenteel ploegleider bij mitsubishi-jartazi en bart leysen mecaniciën bij silence-lotto werken volgend seizoen bij kathuysa de ploeg van oleg tinkoff

Opmerking

Tom CRIEL tekende een overeenkomst voor één jaar bij Topsport Vlaanderen. De Eeklonaar die momenteel op de paylist staat van Cycle Collstrop, zal wat betreft het rittenwerk volgend jaar een vaste waarde worden in het team van manager Sercu. CRIEL is de 2° ACSO-gerelateerde renner die de overstap maakt naar Topsport, Geert STEURS ging hem vooraf. Criel finishte dit jaar o.a. 6° in de GP Jef Scherens, 13° te Fourmies en een pak knappe ereplaatsen in de op hoge hoogte verreden 2HC rittenwedstrijd Qinghai Lake. Criel is tevens momenteel de laatste Belgische ritwinnaar in de Ronde van Aosta. Onder de sportieve leiding van het duo Planckaert-Heyndrickx hoopt de Oost-Vlaming zich verder tekunnen ontwikkelen als ronderenner.

Bron: www.acso.be

Opmerking

Mcgee stopt bij csc en wordt er ploegleider

knaven naar columbia (columbia wil ook Monfort)

Hartmann naar Bretagne

Grillo naar Diquigiovani

laurent didier misschien naar saxo

Klaas lodewijck naar topsport

svein tuft naar garmin

Opmerking

Bezig...
                                X