Robert Wagner (GER) 1 year longer with SKIL-SHIMANO.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
transfers 2010
Samenvouwen
X
-
Elite zn Contract
- 18.08.2007
- 677
Gegeven vind ik leuks: 0Ontvangen vind ik leuks: 0
Rodriguez Oliver van Caisse??
Ista ook naar Cofidis, ze zijn daar weer een Belgische groep aan het opbouwen.
Opmerking
Elite zn Contract- 18.08.2007
- 677
Gegeven vind ik leuks: 0Ontvangen vind ik leuks: 0
Joaqium Rodriquez die nu uitkomt voor Caisse?
Opmerking
jérôme Coppel (Française des Jeux), Rony Martias (BBox Bouygues Telecom) en Stéphane Poulhies (AG2R-La Mondiale)
in 2010 naar Saur-Sojasun
de opvolger van Besson-Sojasun.
Opmerking
Edvald Boasson Hagen is volgend jaar niet meer in de kleuren van Team Columbia-HTC te zien als we zijn manager mogen geloven. Birger Hunderholdt stelde dat hij met zijn poulain de mogelijke aanbiedingen aan het bekijken zijn en dat die van het Amerikaanse team als één der eersten afviel. Het financieel aantrekkelijkste bod kwam van een niet-ProTourteam, maar de manager van de Noorse alleskunner verzekerde dat zijn cliënt met name voor de sportieve kant gaat kiezen. (Cyclingnews)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~
Nog meer vertrekkers bij Columbia: George Hincapie is zo goed als rond met het Zwitserse BMC en zou bovendien een oude kompaan meenemen: Levi Leipheimer. De kale Amerikaan zou genoeg hebben van de pikorde bij Astana en graag weer onvoorwaardelijk kopman zijn. (Cyclingnews)
Ploegleider Yvon Ledanois (Caisse d'Epargne) vertelde Cyclismag dat zijn team waarschijnlijk naast de eerder aangetrokken Christophe Moreau nog één of twee Fransen zal halen. Het Franse contingent voor volgend jaar bestaat naast de oudgediende in ieder geval al uit Coyot en Drujon die hun contract verlengden en Jeanesson en Perget. (Cyclismag)
Volgens het Italiaanse Cicloweb zal het aantal Italianen bij Vacansoleil binnenkort groeien. De ploeg van Hilaire Van der Schueren zou namelijk aan het onderhandelen zijn met Alberto Ongarato en daarnaast nog interesse hebben in meer Italianen wiens namen niet genoemd worden. (Cicloweb)
Al sinds zijn goede prestaties in de Tour hing het in de lucht, maar nu lijkt ook de gloednieuwe ploegleider van Team Sky het te bevestigen: Bradley Wiggins zal de komende twee jaren de kleuren van zijn vaderland verdedigen in de grootste Britse wielerploeg. (Cyclingnews)
David Moncoutié aarzelt nog of hij er een jaar bij doet in dienst van Cofidis of dat hij stopt. De 34-jarige Fransman kan bijtekenen, maar wil de zaken eerst nog goed op een rijtje zetten. Als hij doorgaat zal hij zeker géén Ronde van Frankrijk meer rijden. 'Dan wil ik in mijn laatste seizoen andere doelen nastreven. Zoals het rijden van korte etappekoersen en ik wil nog een keer terugkeren in de Ronde van Spanje. Aan de Tour beleefde ik nu weinig plezier, dus dat doe ik zeker niet meer.' (WielerRevue)
Opmerking
© 2003-2022, WielerArchievenMogelijk gemaakt door vBulletin® Versie 5.6.6
Copyright © 2024 MH Sub I, LLC dba vBulletin. Alle rechten voorbehouden.Alle tijden zijn GMT+1. Deze pagina is gegenereerd om 03:30.Bezig...X
Opmerking