Frei tekent contract bij Christina Watches-Onfone
Thomas Frei maakt per direct deel uit van de selectie van Christina Watches-Onfone. De 27-jarige Zwitser mocht de afgelopen twee jaar niet koersen in verband met het gebruik van Epo in de Giro del Trentino. Frei is blij met zijn nieuwe ploeg. "Ik ben blij dat ik deze kans heb gekregen en dat ik gelijk aan de slag kan om terug te keren op het hoogste niveau."
In het verleden reed Frei voor BMC (2009, 2010) en Astana (2007, 2008).
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Transfer 2012.
Samenvouwen
X
-
Pujol
Pujol maakt hiermee een hele bijzondere move naar een ploeg uit Iran
Laat commentaar achter:
-
Jerome Gilbert tekent contract bij Accent.jobs
Broer Philippe Gilbert tekent contract bij Accent.jobs
donderdag 12 april 2012
Jerome Gilbert, de jongere broer van Philippe Gilbert, heeft een contract getekend bij Accent.jobs-Willems Veranda's, dat hem tot eind dit seizoen aan de Belgische formatie verbindt. De 28-jarige Belg reed hiervoor voor Willems Veranda's-CC Chevigny. Gilbert had eerder al een contract getekend bij Geofco-Ville d'Alger, maar door administratieve problemen ging de transfer niet door.
Jerome Gilbert zal mogelijk zijn debuut maken voor de ploeg in Luik-Bastenaken-Luik.
Laat commentaar achter:
-
NetApp
Team NetApp strikt Marcel Wyss !
Het Duitse pro continental team NetApp heeft Marcel Wyss met onmiddelijke ingang vastgelegd. De 25-jarige Zwitser reed eerder voor Cervélo en Geox en kwam nu uit voor het continentale team van Atlas. Wyss maakt waarschijnlijk zijn debuut voor zijn nieuwe werkgever in de Settimana Internazionale di Coppi e Bartali.
De vraag is ook gaat er hier een extra foto van komen want het setje is al een tijdje uit ?
Laat commentaar achter:
-
Matej Jurco (SVK) DUKLA TRENCIN MERIDA to PSK WHIRLPOOL-AUTHOR.
Laat commentaar achter:
-
Balasz Zoradi and Adam Wenderits (HUN) Elite II to ORA HOTELS.
Laat commentaar achter:
Laat commentaar achter: