Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Pullovercentrale - Motte - Novy

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

Pullovercentrale - Motte - Novy

in de laatste Coups de Pédales staat het relaas van de Vuelta 1969. bij de deelnemerslijst vind ik de ploeg Pullover(centrale)- Motte - Novy. voor 1969 is mij enkel de ploeg Pullovercentrale - Tasmanie - Novy bekend. op de Wielersite zie ik bij deze ploeg verschillende renners in een training van PO - Motte - Novy. is er iemand die weet wanneer Tasmanie verdween en vervangen werd door Motte ? en wat voor producten Tasmanie en Motte waren ?

Tasmanie zou een speciale draad uit NZ geweest zijn. Mottewasin 1968 co-sponsor, in 1969 dacht ik neit meer. Misschien waren eht nog detrainingen van het jaar voordien?
    Patrick

Opmerking

Motte zou een textielfabriek van Moeskroen(Mouscron) geweest zijn ondertussen al van het toneel verdwenen

Opmerking

Hello everyone,

Please forgive me for writing in English language but I cannot speak or write in flammish.
        I think the question concerns the full name of the Pull Over Centrale team in 1969. I must tell you that Tasmanie has replaced Motte in late April or beginning of May in that year and so that's why CdP identifies it correctly.

Best regards.
        Manuel

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Hugoo Bericht weergeven
          Motte zou een textielfabriek van Moeskroen(Mouscron) geweest zijn ondertussen al van het toneel verdwenen
          Hugo

Zou het hier niet om de gewezen textielfabriek Motte uit Roubaix gaan?

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Frascati55 Bericht weergeven
            Hugo

Zou het hier niet om de gewezen textielfabriek Motte uit Roubaix gaan?
            Correctie Hugo. Ook in Moeskroen was er een spinnerij Motte, later Euromotte

Opmerking

TASMANIE devient cosponsor à partir de 1969 ? pas en 1968 ?

Opmerking

1969

Opmerking

Bezig...
                X